• 0

Hotel overgenomen - TVL regeling - Computer says no

Beste,

 

Vanuit een  voor ander doel BV (opgericht 2015) , waarin geen activiteiten plaatsvonden heb ik op 14 februari 2020  een hotel overgenomen. Achteraf was dit de slechtste periode  die we maar konden kiezen. Personeel allemaal ontslagen omdat we niet in aanmerking kwamen voor NOW, (peilmaand januari 2020) en daarna  toch wel een aardige zomer gedraaid. Vanaf de 2e lockdown is het echt allemaal ellende helaas en is de omzet weer enorm afgenomen. Al met al is er ten opzichtte van de cijfers van de vorige eigenaar ca. 50% minder omzet gemaakt in 2020, waarbij Q4 naar een 90% lagere omzet lijkt te gaan.

 

We zitten in een erg lastig parket. We hebben weer het personeel ontslagen, maar de vaste lasten lopen door en de omzet is er niet.

 

Nu willen we de TVL aanvragen. Het probleem is dat we vanuit een "lege" BV zijn gestart geen omzet hebben in Q4-2019.  Het aanvraagproces is echter volledig digitaal. In het kader van een bedrijfsovername, zouden we wel recht moeten hebben, maar ik blijf tegen  "computer-says-no" aanlopen.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken. We lopen een beetje op ons tandvlees en we zijn ook wel ten einde raad.

 

Alvast bedankt,

 

Ardi Anker

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.