• 0

Correcties BTW in E-boekhouden

Ik gebruik sinds 2018 het programma E-boekhouden, ging altijd prima. Nu wil ik aangifte doen voor BTW 4e kwartaal 2020 en toen kreeg ik ineens allemaal voorgestelde correcties vanuit het systeem voor alle periodes vanaf 2e kwartaal 2018. Contact opgenomen met E-boekhouden, zij  hebben wat aan de instellingen veranderd (systeem kijkt nu onbeperkt terug en de correcties van de af te dragen BTW kwamen daarmee op nul uit, prima dus. Maar de voorbelasting correcties staan ineens op 106 euro. Ik heb bij elke aangifte vanaf 2018 altijd elk kwartaal correcties geaccepteerd waar het systeem mee kwam, dus die zouden voor de periodes t/m 2e kwartaal 2020 ook op nul moeten staan. Talloze keren contact gehad met E-Boekhouden, maar ik kom er niet uit. Zij kunnen niet op mutatie niveau meekijken. En als je later de ingestuurde aangiftes weer inkijkt dan zie je geen correcties vorige periodes staan, volgens de Helpdesk kun je die later niet meer terug zien, heel apart. Zij geeft aan dat ik alle verschillen die het systeem opgeeft moet negeren, maar dat staat me toch een beetje tegen. Als je op de belastingdienst inlogt, dan kun je ook geen aangiftes openen, omdat die worden ingelezen vanuit E-boekhouden. 

 

Heeft iemand anders dit toevallig ook gehad? 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.