• 0

Export US--->NL

Hallo

 

Ik ben voor 4 maanden in de States en heb een product gevonden die het helemaal kan gaan maken op de Nederlandse markt.

Ik heb onderhand ook al contact met het bedrijf opgenomen en ze zijn bereid zaken te doen.

 

Ik zelf ben 20 jaar en heb extreem veel motivatie om er een succes van te maken.

 

Mijn vraag is alleen of er voor zon nieuw product uberhaupt marketingonderzoek nodig is??( zag wat forum berichten die dit bekrachtige in andere topics)

Mijn andere vraag is of mensen die ervaring hebben met een soort gelijke situatie, zoals met een nieuw product of mensen die ook importeren van VS naar NL me wat tips kunnen geven over problemen waar je van te voren niet aan had gedacht.

 

Groeten

Mike

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Mikedb,

 

Het is aan te raden om voor ieder bedrijf / nieuw product een goede planning en een onderzoek naar je afzetmarkt te doen. In het ondernemingsplan komen dat soort zaken allemaal naar voren. Zomaar ergens in stappen is niet aan te raden.

 

Zoals je wellicht weet is de markt in de States heel anders dan in Europa. Uiteraard zijn er overeenkomsten, maar ook grote verschillen. Zoek die eens uit, zet het in een plan en uiteindelijk komt daar vanzelf het antwoord doen / niet doen uit.

 

Succes!

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.