Amazon heeft mijn seller's account gedeactiveerd en vraagt om een nutsrekening, zoals een internetrekening. Ik heb een eenmanszaak in Nederland, waarbij ik een bedrijfsnaam heb, maar het is geen BV.
Ik heb 2 vragen, wellicht heeft iemand hier ervaring mee:
1) Moet de nutsrekening op mijn eigen persoonlijke naam staan, of op mijn bedrijfsnaam?
2) In het veld Accountgegevens > Identiteitsgegevens > Geregistreerde bedrijfsnaam, moet ik hier mijn persoonlijke naam of mijn bedrijfsnaam invullen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JacobSX
JacobSX
Beste mensen,
Amazon heeft mijn seller's account gedeactiveerd en vraagt om een nutsrekening, zoals een internetrekening. Ik heb een eenmanszaak in Nederland, waarbij ik een bedrijfsnaam heb, maar het is geen BV.
Ik heb 2 vragen, wellicht heeft iemand hier ervaring mee:
1) Moet de nutsrekening op mijn eigen persoonlijke naam staan, of op mijn bedrijfsnaam?
2) In het veld Accountgegevens > Identiteitsgegevens > Geregistreerde bedrijfsnaam, moet ik hier mijn persoonlijke naam of mijn bedrijfsnaam invullen?
Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75127-amazon-sellers-account-gedeactiveerd-vragen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag