Geplaatst: 5 augustus 20231 j Franco diederen 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Ik heb een bedrijf opgericht met eigen houten shutters, maar lever ook zonweringen, gordijnen en horren in heel Limburg en deels Brabant. Het bedrijf bestaat 12 jaar en heb redelijk wat aan social media gedaan en een mooie website laten maken. Echter is het veel werk dit te onderhouden. ook met alle veranderingen op social om goed bij te blijven en juist te handelen. Heeft iemand ervaring met een bedrijf in Limburg die alle socials en website voor mij kan bekijken en voor mij juist in te stellen waar nodig? advertenties wil ik wel zelf kunnen maken. Graag hoor ik de reacties. mvg franco MOD-Commentaar: Kun jij hierbij helpen? Stuur Vraagsteller dan een pm!
Franco diederen
Hallo,
Ik heb een bedrijf opgericht met eigen houten shutters, maar lever ook zonweringen, gordijnen en horren in heel Limburg en deels Brabant.
Het bedrijf bestaat 12 jaar en heb redelijk wat aan social media gedaan en een mooie website laten maken.
Echter is het veel werk dit te onderhouden. ook met alle veranderingen op social om goed bij te blijven en juist te handelen.
Heeft iemand ervaring met een bedrijf in Limburg die alle socials en website voor mij kan bekijken en voor mij juist in te stellen waar nodig?
advertenties wil ik wel zelf kunnen maken.
Graag hoor ik de reacties.
mvg
franco
MOD-Commentaar: Kun jij hierbij helpen? Stuur Vraagsteller dan een pm!