• 0

Hulp Bij het starten van mijn webshop

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier. Ik heb dus het idee om een online web winkel te gaan starten alleen had ik hierbij aantal vragen wellicht dat iemand mij hierbij kan helpen :)

Ik ben NIET van plan om te gaan dropshippen, omdat ik qualiteit wil leveren denk hierbij aan branded namen etc. 

- stel ik koop 5 apple pro max headsets, mag ik deze dan door verkopen op mijn eigen website die ik heb gemaakt met wordpress.

- zo nee, wat of wie raden jullie aan zodat ik wat producten kan inkopen om deze te adverteren op mijn site 

 

PS. Mijn website en wat ik hierin wil verkopen zijn het volgende; koptelefoon, (draadloos)oordopjes, powerbanks

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 1
(aangepast)

Niet direct je vraag, maar heb je al erover nagedacht wat je gaat doen als iemand zo'n headset thuis uitprobeert en vervolgens retourneert? 

 

Persoonlijk lijkt me dit een heel onaantrekkelijke markt om klein aan te pakken. De marges op zo'n apple set zullen niet dusdanig zijn dat je het risico makkelijk kunt afdekken. 

aangepast door Peter73
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.