Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arjan_
Arjan_
Is het mogelijk om binnen een franchise met ZZP-ers de facturatie richting de klant te centraliseren via de franchisegever? Dus elke ZZP franchisenemer stuurt maandelijks per klant (deze is zelfstandig met 20 tot 40 klanten per maand bezig) een eigen factuur naar de administratie van de van franchisegever.
Die administratie verwerkt de factuur van de zzp franchisenemer naar de huisstijl en maakt er 1 factuur van richting de klant. Dit voornamelijk om uniformiteit en daarmee professionaliteit uit te stralen.
Na betaling door elke klant op de rekening van de franchisegever, maakt de franchisegever de onderliggende factuur over aan de ZZP franchisenemer.
Is dit überhaupt mogelijk of kom je hier hopeloos in de knoei met fictieve dienstbetrekking? Hoe kun je dit aanpakken?
Ik besef me dat er meerdere factoren zijn die gewogen worden voor een fictieve dienstbetrekking, dat heeft mijn aandacht, maar dit punt kom ik zelf niet goed uit.
Vriendelijke groet Arjan
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen