• 0

Concurentie inzicht voor ondernemingsplan

Heeft iemand volgende tips of eigen ervaringen hoe men achter de prijzen van de concurent komt, zeker als deze prijzen niet via internet,kranten of reclame bekend gemaakt wordt.

 

Ik wil namelijk bij de iets grotere ondernemingen achter hun produktieprijzen komen, dit wordt normaal gesproken alleen dmv offertes aan klanten getoont, dus als je geen klant bent en ook geen produkt heb om te laten calculeren is het een struikelblok.

 

Ik heb dit nodig voor mijn ondernemingsplan daar ik wil aantonen dat mijn prijzen gunstiger zal zijn, de poduktieprijzen die ik zoek zijn voor de produktie en montage van elektronische produkten die op landelijk nivo worden uitbesteed aan produktiebedrijven.

 

Alle tips en ervaringen zijn welkom.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

eehm, vraag dan gewoon een vrijblijvende offert aan omdat je graag wilt weten waar je het beste terecht kan ivm de prijs.

je hoeft toch ook nog geen product te hebben, bedenk er desnoods een. je bent immers niet verplicht met hun in zee te gaan als je een vrijblijvende offerte aanvraagd.

 

vrijblijvende offerte dus, let daar goed op.

 

misschien een beetje kort door de bocht,

Some achieve greatness, some are born great and some have greatness trust open them.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.