Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DDuck66
Na jarenlange samenwerking binnen een VOF ben ik op een punt gekomen dat ik zelfstandig verderga met mijn Bol.com-handel. Mijn compagnon stapt uit (o.a. vanwege leeftijd), en het huidige pand is van hem, dus ik zal ter zijnertijd verhuizen naar een eigen locatie, waarschijnlijk huur.
De omzet via bol (en via eigen webshops) is ongeveer 450.000 per jaar.
We verkopen allerhande producten, maar draaien het meeste op een aantal eigen merk artikelen die we inkopen in china, en een restdeel bulkartikelen via nederlandse distributeurs.
We hebben eigen accountmanager bij bol.
Ik doe alles in eigen beheer: ik zoek nieuwe producten en leveranciers (veelal in China), importeer containers, maak en bewerk de productfoto’s in mijn eigen studio, zet de content online (vooral op Bol.com), ik bouw en onderhoud onze magento webshops en koppelingen, regel de logistiek in ons magazijn, contracten met verzendpartijen (momenteel VVB Compleet en DPD), behandel klantvragen via Bol en de webshop, en verzorg de administratie (BTW, facturen, algemene mails). Alleen de boekhouding zelf loopt via de accountant.
Verder hebben we op nu een vaste full time inpakster, maar dat zal ik waarschijnlijk ook zelf moeten gaan doen de eerste periode.
Wat ik zoek:
Ik sta open voor contact met een ervaren Bol.com-ondernemer die – net als ik – denkt in kansen, efficiëntie en lange termijn. Of dat uiteindelijk leidt tot samenwerking, gezamenlijke inkoop, of iets anders, dat laat ik open. Het begint met een goed gesprek.
Ik ben géén investeerder, ik heb géén aandelenconstructie klaar liggen, en ik zoek géén starter die ‘wel iets met Bol wil gaan doen’.
Ben benieuwd naar mensen die:
Ik zal naar een eigen pand verhuizen en zie dit als het juiste moment om eens breder te kijken.
Onze huidige locatie heeft 400m2 in omgeving Rotterdam. Ik zal op zoek gaan naar een pand ergens in west-brabant, huur, waarschijnlijk een ouder pand of loods, rond de 800-1000 m2.
Lijkt het je interessant om eens te sparren of van gedachten te wisselen, stuur gerust een DM met wat info over je achtergrond.
aangepast door DDuck66
toevoeging accountmanager