- werkruimte op zolder (geen eigen ingang/opgang en geen eigen sanitaire voorzieningen)
hierbij bepaalt de Belastingdienst dat de verbouwingskosten niet aftrekbaar zijn
mijn vraag is:
hoe zit het dan met de kosten die specifiek met je beroep te maken hebben binnen deze werkruimte in dit geval zolder?
het gaat hierbij om kosten voor airo, verduisteringsgordijnen (nodig voor kleurbepaling en dus voor beroep nodig!), verlichting en electriciteit hiervoor (ook nodig voor kleurbepaling en dus specifiek voor beroep nodig!) en kosten van verstelbare buro.........zijn deze specifieke beroepkosten binnen deze ruimte, cq. zolder (Belastingdienst ziet dit niet als zelfstandige ruimte!), wel aftrekbaar?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
B. de Rooij
B. de Rooij
Hallo beste HL-leden:
ik heb een vraag inzake volgende situatie:
- werkruimte op zolder (geen eigen ingang/opgang en geen eigen sanitaire voorzieningen)
hierbij bepaalt de Belastingdienst dat de verbouwingskosten niet aftrekbaar zijn
mijn vraag is:
hoe zit het dan met de kosten die specifiek met je beroep te maken hebben binnen deze werkruimte in dit geval zolder?
het gaat hierbij om kosten voor airo, verduisteringsgordijnen (nodig voor kleurbepaling en dus voor beroep nodig!), verlichting en electriciteit hiervoor (ook nodig voor kleurbepaling en dus specifiek voor beroep nodig!) en kosten van verstelbare buro.........zijn deze specifieke beroepkosten binnen deze ruimte, cq. zolder (Belastingdienst ziet dit niet als zelfstandige ruimte!), wel aftrekbaar?
ik ben benieuwd!
alvast dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7784-specifieke-beroepskosten-op-zolderwerkruimte-geen-eigen-opgangingangsanitai/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag