• 0

Auto van de zaak

UniverSales bestaat nu ongeveer een jaar, het gaat goed want alle vijf de vennoten in de vof worden netjes elke maand betaald. Omdat ik als accountmanager het meest de deur uit ben zijn we de opties aan het bekijken om een auto van de zaak te nemen. Ik heb begrepen dat sinds het grijze kenteken niet meer bestaat de BPM voor auto's van de zaak is afgeschaft? Wat zijn de beste opties? een financiering door de zaak? een leasecontract? we hebben echt geen idee, dus laat ik me graag informeren.

 

groeten,

 

Tim Holzenbosch

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

BPM staat nu ook op de factuur als je een auto voor zakelijk gebruik koopt maar na betalen van factuur moet je even een formuliertje invullen en binnen 3 maanden krijg je de betaalde BPM weer teruggestort.

 

Importeur waar wij in januari een nieuwe bestelbus hebben besteld heeft daar het volgende op gevonden : als "service "naar de zakelijke koper krijg je - als je dat wilt - een renteloos krediet ter waarde van de BPM wat je ná 3 maanden mag terugbetalen als je de BPM in je laatje hebt.

 

Ik zit nu nét even de voorwaarden na te lezen blijkt dat als het me beter uit zou komen na 3 maanden de BPM ( 12.500,00 Euro ) niet terug te betalen dit automatisch een lening wordt terug te betalen in 12/24/36 maanden.

Handig van Ford... ;)

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.