Ik heb met een klant een overeenkomst gesloten voor 3 jaar, na 18 maanden wil deze er echter vanaf. Nu is dit geen probleem mist hij de overige maanden betaald. Het blijkt nu dat de overeenkomst is getekend door een familielid en niet door de eigenaar zelf. Klant heeft wel altijd betaald en heeft ook provisie ontvangen.
Mijn mening is dat de overeenkomst gewoon geldig is, klant heeft een copy ontvangen etc. Nu beroept de klant ich op he feit dat hij de onderneming heeft verkocht en derhalve is stop gezet.
Wat kan je hiernu mee doen? Het zal wel uitdraaien op een rechtzaak.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BE WANNE
BE WANNE
Ik heb met een klant een overeenkomst gesloten voor 3 jaar, na 18 maanden wil deze er echter vanaf. Nu is dit geen probleem mist hij de overige maanden betaald. Het blijkt nu dat de overeenkomst is getekend door een familielid en niet door de eigenaar zelf. Klant heeft wel altijd betaald en heeft ook provisie ontvangen.
Mijn mening is dat de overeenkomst gewoon geldig is, klant heeft een copy ontvangen etc. Nu beroept de klant ich op he feit dat hij de onderneming heeft verkocht en derhalve is stop gezet.
Wat kan je hiernu mee doen? Het zal wel uitdraaien op een rechtzaak.
[Edit: titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8092-overeenkomst-3jr-voortijdig-verbreken-mag-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag