Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
Van hoger hand willen ze dat we elkaar straks ellebogen in ons rug porren om te voorkomen dat we elkaar met huid en haar aanraken tijdens begroetingen!
Nou kan ik me dat voorkomen van aanraken wel iets voorstellen, ofschoon het er allemaal wel steeds killer op wordt. Maar jeetje we kunnen hier toch wel wat leukers bedenken om elkaar te begroeten zonder lijfelijk contact?
Een paar ideetjes van mijn zijde:
1. Voer de bumb weer in.
Lekker die dijen en/of die billen tegen elkaar kletsen. Toch veel gezelliger:-)
2. Heel snel Blieb blieb signaaltjes met mobiel of een ander kastje kunnen geven. Vast wel een slimme sms boer hier die hier flink duiten van kan maken....
3. Een warm signaaltje.
Misschien wel een laserstraaltje waar mee je elkaar op afstand ergens kunt verwarmen ;D
4. Enthousiast gewoon je armen wijd doen als je elkaar tegen komt, alsof je van plan bent elkaar te huggen. Eindigt in het stevig in elkaar klappen van je handen.
5. Een bepaald yell bedenken.
Kreten die iedereen wereldwijd snapt, is het probleem van je talen niet zo goed kennen ook verholpen.
Wat zeggen we voor goedemorgen? "Mogge"
Goedemiddag? ....
Wie verder...
Perry