• 0

webwinkel 'unieke' kinderkleding

Ik overweeg om naast mijn freelance werkzaamheden in de reclame, een webwinkel te beginnen met zelfgemaakte kinderkleding. Het is de bedoeling dat elk stuk 'uniek' is. Deze bezigheid hoeft voor mij niet de schoorsteen te laten roken, maar ik wil er wel degelijk winst uit maken. Nou heb ik diverse vragen omtrent de haalbaarheid. Heb al wat in de fora rondgekeken, maar specifieke antwoorden voor mijn vraagstukken niet gevonden. Wie kan/kunnen mij helpen?

 

- Wat is ongeveer de investering die ik moet doen om een functionele webwinkel met een goede uitstraling te (laten) maken?

- Een deel van de kleding wil ik zelf maken, maar een deel ook uitbesteden aan een lokale naaister (voorlopig geen Chinese toestanden dus). Als ik aan haar/hem een bedrag van 15 a 20 euro betaal, wat is dan een reeele verkoopprijs?

- Verder ben ik geinteresseerd in leveranciers van goede kwaliteit kinder t-shirts. In kleine hoeveelheden.

- Verder zijn alle suggesties, opmerkingen die mij verder kunnen helpen van harte welkom.

 

Dank alvast.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
- Wat is ongeveer de investering die ik moet doen om een functionele webwinkel met een goede uitstraling te (laten) maken?

Dat is afhankelijk of je een op maat gemaakte webwinkel wilt of een reeds bestaande oplossing. Een op maat gemaakte webwinkel heeft natuurlijk de voorkeur, maar de prijs hiervan is ook een stuk hoger dan een reeds bestaande oplossing. Veel startende ondernemers beginnen dan ook met een reeds bestaande oplossing. Vaak worden er bij hosting pakketten gratis webwinkel scripts aangeboden waarmee je zelf een webwinkel kunt installeren. Bij een op maat gemaakte webwinkel moet je al snel aan een bedrag vanaf een paar duizend euro denken.

 

- Een deel van de kleding wil ik zelf maken, maar een deel ook uitbesteden aan een lokale naaister (voorlopig geen Chinese toestanden dus). Als ik aan haar/hem een bedrag van 15 a 20 euro betaal, wat is dan een reeele verkoopprijs?

De verkoopprijs hangt van een groot aantal factoren af. Voorbeelden zijn de kwaliteit van het product maar ook je overige kosten. Ik denk dat je het beste voor jezelf even alle kosten op een rijtje kunt zetten om te kijken wat je verkoopprijs wordt.

 

- Verder ben ik geinteresseerd in leveranciers van goede kwaliteit kinder t-shirts. In kleine hoeveelheden.

Hiervoor kun je eens op www.alibaba.com kijken.

 

- Verder zijn alle suggesties, opmerkingen die mij verder kunnen helpen van harte welkom.

Het is belangrijk dat je er ook over nadenkt hoe je je producten gaat promoten. Denk eraan dat klanten niet vanzelf aan je deur komen kloppen. Op het internet kun je veel nuttige informatie vinden over (online) marketing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.