Aanbevolen berichten

Nieuwe Garde haalt de Pecha Kucha naar Groningen. Overgewaaid uit Japan. Het is een avond waarin een aantal volledig ongerelateerde mensen zichzelf presenteren door middel van 20 slides en 20 seconde per slide.

Die presentaties kunnen overal over gaan: kledingontwerpen, vakantiefoto's, een project waar je hulp bij nodig hebt. Open podium voor de visueel ingestelden dus. Geef je dus op voor één van de slots op de Pecha Kucha avond en lees alvast het artikel van Mark Hoekstra op Bright.nl: japanse pecha kucha verovert creatieve wereld De avond vindt plaats op 16 maart. Aanvang waarschijnlijk 20:00. In de Remonstrantse Kerk aan de Coehoornsingel 14. Deze is pas verbouwd en wordt pas in April officieel opgeleverd. Maar een sneak peek kun je dus alvast nemen tijdens de Nieuwe Garde Pecha Kucha avond.

Ik sta op het prgoramma ;D : dus als je in 6 minuten en 40 seconden wilt zien waarom eco-design niets met geitenwollen sokken te maken heeft, maar wel heel sexy is, dan zie ik je de 16 in Groningen!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8225-pecha-kucha-in-groningen/
Delen op andere sites

Tsja, waarom in Groningen: de Nieuwe Garde Amsterdam is nog niet van de grondgetild. Ikwil in Groningen eens navragen waarom nie, en anders eens kijken of er genoeg animo rondom Amsterdam is om het van de grond te trekken....

Welkom! We hebben eigenlijk geene cht voorsteldraadje, meestal komt de introductie wel met de eerste vraag die mensen stellen.

Lijkt me leuk als je komt! Plek en tijd:

Aanvang waarschijnlijk 20:00. In de Remonstrantse Kerk aan de Coehoornsingel 14. Pand is net verbouwd, maar nog niet geopend. Met de Pecha kucha heb je dus meteen een sneak preview.

Welkom! We hebben eigenlijk geene cht voorsteldraadje, meestal komt de introductie wel met de eerste vraag die mensen stellen.

Lijkt me leuk als je komt! Plek en tijd:

Aanvang waarschijnlijk 20:00. In de Remonstrantse Kerk aan de Coehoornsingel 14. Pand is net verbouwd, maar nog niet geopend. Met de Pecha kucha heb je dus meteen een sneak preview.

ik zal binnenkort maar eens een vraag stellen dan. Dan kan ik mezelf introduceren :p

Zijn er ook kosten aan verbonden (ik neem aan van wel en dan de vraag hoeveel).

Het was een superavond! Pecha Kucha (de uitspraak is op zijn aziatisch: petsja koetsja) is,door korte tijd (6. min 40.) anders dan een lezing of presentatie geven. Normaal doe ik presentaties uit de losse pols: de PechaKucha ging goed doordat ik die 's midddags een keer of vier vijf herhaald heb. Eén zin per silde teveelen je loopt na drie slides hopeloos achter, maar daar was ik gelukkig 's middags al achter gekomen. Ik had zelfs kaartjes met steekwoorden klaar, maar toen ik eenmaal de microfoon had gepakt was mijn hand om kaartjes om te leggen bezet. Het ging allemaal ut het hoofd,enik kreeg erg enthousiaste reacties.

Ik was wel een halve techneut tussen de 'louter creatievelingen' kunstenaars en illustrators). De volgende Pecha is een absolute aanrader!

Meer beelden: flickr met zoekwoord pecha kucha. Onderstaande is van Mark Hoekstra (Geektechnique)...

113499730_1a4bc92ced.thumb.jpg.2c96f8928e901e6b1cb312bc8effb448.jpg

Ik vind dit Leuk! En zou eigenlijk meer gedaan moeten worden.

Heb je al een PM gestuurd, lijkt me uiteraard geweldig om zoiets eens online of in een 3D ruimte te organiseren. De middelen zijn er. Maar...mij is inmiddels ervaren dan weinig "innovatieve" HL leden virtueel willen gaan ;)

Perry

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar