• 0

Benaderd voor Gemeentegids

 

Hallo,

 

Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar wellicht kan iemand mij wat verder op weg helpen.

 

Ik heb een week geleden mijn winkel geopend en ben vrijwel meteen benaderd door een uitgeverij die een boekje uitgeeft over onze gemeente. Superenthousiast (en vereerd) als ik was heb ik getekend. De bedoeling is dat ik een bepaald bedrag betaal waarvoor ik in 'ruil' 25 exemplaren ontvang van het uit te brengen boekje. In deze serie zijn er al meerder uitgegeven, maar er zit mij toch iets niet lekker. De uitgever staat wel ingeschreven bij de KvK, maar is verder praktisch onvindbaar. Er is wel een website, maar behalve een postadres en wat nummers staat er niet echt veel. Misschien ben ik veel te voorbarig, maar ik heb er geen goed gevoel bij.... Waar moet ik beginnen met uitpluizen of dit in de haak is of niet?

 

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

 

Groet, Zussie

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat je ook kan doen, altijd zeggen dat je het gaat overleggen ( met je adviseur, partner of wie dan ook ;) ) en dat ze "die en die dag" contact met je op kunnen nemen. Zo kan jij er rustig over nadenken en neem je geen overhaaste beslissingen.

 

Hele goede suggestie. Erg lastig om consequent uit te voeren, maar inderdaad een hele goede suggestie (ik moet dat namelijk zelf ook doen en vergeet het nog wel eens. Gaat altijd mis).

 

Onthoud dat iedere aanbieding die alleen vandaag nog geldig is 99% zeker niet goed is en je hebt voor jezelf een extra motivatie om er een nachtje over te slapen. AH bonus aanbiedingen even buiten beschouwing gelaten natuurlijk ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.