BizWorld op Jeugdjournaal!!

Aanbevolen berichten

Voor degene die graag meer willen weten over de opzet van het project BizWorld of zien hoe e.e.a. zich in het klaslokaal afspeelt, kijk dan maandagavond 10 april a.s. naar het jeugdjournaal! (Nederland 3, 18.45 uur)

 

De opnames worden gemaakt n.a.v. de ondertekening van de landelijke licentie. Dit heeft 24 maart jl. op de AEX beursvloer plaatsgevonden. Kick-off werd gedaan door Staatssecretaris Mark Rutte en de presentatie was in handen van Tineke Verburg.

 

Maandag 10 april gaat de eerste school in Den Haag van start onder begeleiding van de Kennisalliantie Z-H en de Kamer van Koophandel Haaglanden.

 

Allemaal kijken dus!!

 

met vriendelijke groet,

 

Pauline

Stichting BIZWorld

Pauline van Dulken-Jansen

De Run 1101

5503 LB VELDHOVEN

Tel. +31 (0)40-2582725

Fax. +31 (0)40-2582707

GSM +31 (0)6-46 075 684

Http://www.bizworld.nl

mailto: pauline@bizworld.nl

Link naar reactie

Heel mooi Pauline!

Kun je de url posten van Bizworld nl? bizworld.nl werkt niet. Op www.bizworld.org staat niets over Nederland anders dan de niet-werkende link.

 

Overigens, dit is toch hetzelfde initiatief als waarmee Michiel Westermann jaren geleden bezig was? Hij had het volgens mij rechtstreeks van Tim Draper. Of zijn jullie overnieuw begonnen?

 

edit: is inderdaad hetzelfde :-)

 

Het idee is heel leuk, Tim had het over lagere school kinderen die niet konden uitleggen wat hun ouders voor werk deden. Ze introduceerden toen een koffertje waarmee je "bedrijfje kon spelen".

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hallo Pauline,

 

Als 1 iemand het super vind dat je nu steeds meer erkenning krijgt voor je project dan ben ik het wel. Ik ken je nog uit mijn Dreamstart (Han de Ronde) tijd, toen jij vanuit Twinning met dit project nog met de planfase bezig was.

En zie steeds meer en meer erkenning voor Bizworld! Echt super.

 

Sponsoring zou alleen maar kunnen met gesloten beurs.

HL heeft no tengo di nero.

Maar promoten (daar waar we kunnen) uiteraard wel.

 

Partner: houdt in dat HL in de site van Bizworld wordt geïmplementeerd. Wat dan weer inhoudt dat jouiw doelgroep (basisonderwijs) op HL gaat "babbelen".

Aangezien we met studenten op voortgezet nivo - die een eigen studieboard hebben maar vaak door ons hun huiswerk laten doen ;-) - zo nu en dan al onze vraagtekens hebben, lijkt mij partnerschap met basisonderwijs vooralsnog niet binnen de HL-doelgroep passen.

 

Heb je Lerenondernemen.nl al benaderd?

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 151 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.