Ik heb zelf een zaakje vanuit huis en zit in de kinderkleding.
Ik treed op als kleine groothandel die levert aan webwinkels en kledingzaakjes. Vorig jaar liep het wel goed, maar ik merk dat de concurentie groter wordt dan vorig jaar.
Hoe kom ik er achter waar concurenten zo goedkoop kinderkledng vandaan halen. Ik heb overal gezocht op internet in diversen landen etc.
Ik kom er niet achter waar andere groothandeleren die ook van kleine omvang zijn net als ik, hun handel vandaan halen.
Ik zie groothandelaren bv T-shirts voor kinderen met leuke opdruk aanbieden voor 1,30 euro per shirt. Dus dan moet de inkoopprijs voor hem nog lager liggen.
Ik weet dat het meeste uit China komt en via Italie, maar dan houdt het wel op.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VVR1
VVR1
Hallo,
Ik heb zelf een zaakje vanuit huis en zit in de kinderkleding.
Ik treed op als kleine groothandel die levert aan webwinkels en kledingzaakjes. Vorig jaar liep het wel goed, maar ik merk dat de concurentie groter wordt dan vorig jaar.
Hoe kom ik er achter waar concurenten zo goedkoop kinderkledng vandaan halen. Ik heb overal gezocht op internet in diversen landen etc.
Ik kom er niet achter waar andere groothandeleren die ook van kleine omvang zijn net als ik, hun handel vandaan halen.
Ik zie groothandelaren bv T-shirts voor kinderen met leuke opdruk aanbieden voor 1,30 euro per shirt. Dus dan moet de inkoopprijs voor hem nog lager liggen.
Ik weet dat het meeste uit China komt en via Italie, maar dan houdt het wel op.
Weet iemand een kanaal hoe en waar.....
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8611-goedkoop-importeren-kinderkleding-waar-en-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag