• 0

Eenmanszaak + Investeren uit Bruto Winst

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraag over een mogelijke financiering.

 

Ik werk fulltime bij een bedrijf en ontvang salaris. Tevens heb ik, met toestemming, een eenmanszaak met een bruto winst per maand van ongeveer 1000€.

Ik heb totaal geen onkosten, grote aftrekposten en andere zaken welke mijn winst kunnen drukken.

Nu is de doelgroep van mijn eenmanszaak de watersporter en speel ik met het idee om in een watersport gebied een bungalow aan te schaffen.

Ik heb al een prive woning met hypotheek waarmee ik binnen mijn salaris geen extra ruimte heb. De bungalow is rond de 150000€ en zal verhuurd gaan worden binnen de watersport branche.

 

Zou het mogelijk kunnen zij om hiervoor een zakelijke hypotheek/financiering voor te krijgen zodat ik deze betaal vanuit mijn bruto winst per maand?

 

Mijn idee is dat hierdoor mijn bruto winst daalt. Inkomsten genereer uit verhuur en zelf nog een leuke bungalow heb als hij leeg staat.

 

Zou dit alles kunnen?

 

Mvg,

Guido

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt,

 

Ik denk het ook niet. Alleen staat de bungalow op een park en wil ik een (ver)huurcontract met het park welke dus 100% verhuur mogelijk maakt. Uiteraard binnen het dekkingpercentage.

 

Denk dat ik maar eens een afspraak moet maken met een financierder oid.

 

Bedankt

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.