• 0

Meer kennisuitwisseling internetmarketing

Vandaag kreeg ik een uitnodiging voor van een internetmarketeer Maarten

Verheyen. Hij geeft regelmatig zeer goede tips in zijn nieuwsbrieven en nu is hij een internetmarketingforum begonnen. Wellicht interessant voor meerderen?

 

De link naar het forum is:

http://www.meerbezoekers.com/index.php?referrerid=31

 

Hartelijke groet,

 

Nanda Bronsgeest

www.lesourire.nl

 

www.bedrijfscadeau.com / www.lesourire.nl / www.poppenwagen.eu / www.hetrelatiegeschenk.com

www.loopfiets.eu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Maarten wordt op meerdere webmasterforums besproken. Deze man weet perfect hoe hij zijn bezoekers kan 'sturen'.

 

Naar mijn mening draait hij er wat in om(is ook een kunst, want vaak bleef ik wel lezen). Hij verteld in heel veel tekst relatief weinig en wat hij verteld is soms heel handig, soms nieuw en voor mij(zonder marketingachtergrond; ben wel een amateur website bouwer) vaak ook zo logisch dat ik vaak dacht: Jah duhh.

 

Ik heb zijn cursus (nog) niet ingezien en kan denk ik handig zijn voor mensen die absoluut geen idee hebben hoe ze om moeten gaan met hun goedlopende website(hiermee bedoel ik natuurlijk hoe ze dit moeten omzetten in geld).

 

Ik vind/denk dat maarten met zijn website thuishoort in de categorie:

De enige mensen die rijk worden van een boek over "Hoe wordt ik rijk", zijn de mensen die het hebben geschreven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.