Mijn compagnon en ik hebben een VOF met een vennootschapscontract redelijk naar de standaard van de Kamer van Koophandel.
Er is dus ook een arbitragebeding.
Wij beiden zien het nut van het opnemen van een afkoopregeling. Echter we hebben geen idee over de vorm van de afkoopregeling.
- indien het een aantal keer de jaarwinst is, wat doe je dan bij snelle groei?
- of wanneer er bedrijfsplannen klaar liggen voor nieuwe initiatieven
- is een zogenaamde 'chinese auction' niet een simpele oplossing. Met die verstande dat degene die het meest ervoor over heeft om door te gaan de ander voor dat bedrag uitkoopt?
Graag jullie suggesties, opmerkingen en commentaar!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eric123
Eric123
L.S.,
Mijn compagnon en ik hebben een VOF met een vennootschapscontract redelijk naar de standaard van de Kamer van Koophandel.
Er is dus ook een arbitragebeding.
Wij beiden zien het nut van het opnemen van een afkoopregeling. Echter we hebben geen idee over de vorm van de afkoopregeling.
- indien het een aantal keer de jaarwinst is, wat doe je dan bij snelle groei?
- of wanneer er bedrijfsplannen klaar liggen voor nieuwe initiatieven
- is een zogenaamde 'chinese auction' niet een simpele oplossing. Met die verstande dat degene die het meest ervoor over heeft om door te gaan de ander voor dat bedrag uitkoopt?
Graag jullie suggesties, opmerkingen en commentaar!
Met vriendelijke groet,
Eric
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9802-inrichting-afkoopregeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag