Streya Webcare

Junior
  • Aantal berichten

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Streya Webcare's trofeeën

  1. Reviews zijn voor derden alleen maar zinvol als ze objectief zijn. Een persoonlijke vriend, klant of niet, is niet objectief. Het is nog niet zo zielig als die lui die hier hun eigen website komen pluggen met posts als "Ik heb nou via Google een leuke site gevonden, zeg!", maar een beetje sneu is het wel. En dat mag je vragen, alleen hoeft niemand daarnaar te luisteren, want dit is niet jullie forum. En dat heb je helemaal zelf gedaan! Ach ja...alternatieve waarheden - nu zijn wij opeens de bron van nep-reacties. Wij willen graag objectieve reacties van klanten zien, ook positieve. Maar dan wel echt objectief! En dat gaat dus niet gebeuren. We hebben bij hoge uitzondering het andere topic anoniem gemaakt, maar daar bijft het toch echt bij. Verder ben ik dat arrogante gedoe wel een beetje zat. Als je ergens problemen mee hebt sch akel je iknderdaad maar een advocaat in - v eel succes. Hetzelfde geldt voor smaad of laster, zoals eerder gemeld door een andere moderator. Verder bij deze de oproep aan iedereen om weer on-topic te gaan - het topic gaat over "Wie heeft er ervaring met Streya" en niet over wat iedereen van de ander zijn opmerkingen en de manier van modereren vindt. Wij sluiten ons - onder protest - hierbij aan! Graag on-topic, dus geen aannames! Wel prefereren wij bijvoorbeeld Trust Pilot omdat u daar objectieve meningen vind.
  2. Ik wil vanuit onze organisatie voorstellen om dit topic terug te brengen na het allereerste bericht zodat echte klanten kunnen reageren. Wij zouden dat zeer waarderen. Het lijkt nu op een hetze uit te draaien waarbij allerlei advocaten weer overuren moeten maken terwijl dat inziens de directie niet nodig is. Wij begrijpen dat de leden van HL veel tijd en moeite steken in het plaatsen van reacties maar met een topic als dit kan HL toch niet mee geassocieerd worden? Dit is een schande voor dit forum en betuigt geen enkele professionaliteit. Voorzover nodig willen wij iedereen erop attenderen dat het plaatsen van lasterlijke reacties strafbaar is en wij zulke uitspraken uiterst serieus nemen. U maakt met dit topic niet alleen ons bedrijf ten schande, maar ook elke klant die bij ons geprofileerd staat. Respecteer een ieder en stop met dit soort topics, tenzij vast staat dat er malafide praktijken zijn. Dit is bij ons niet het geval en onze aandeelhouders bestaan uit gerespecteerde mannen die eerlijke prijzen willen behalen voor hun klanten!
  3. Als mod: Wil je trouwens ophouden met dit soort wervende teksten? Die zijn op Higherlevel niet toegestaan en dit kan bij herhaling leiden tot een ban. Kunt u dan ook de andere leden verzoeken geen reacties te plaatsen die on-wervend zijn, maar ook nog eens zeer lasterlijk.
  4. Dat wordt helaas niet gewaardeerd blijkbaar. Er is een positieve reactie gekomen van drive@r (geen dank voor de extra reclame) Die reactie werd met de grond gelijk grmaakt. Dit forum respecteert onze klanten niet en is alleen maar op zoek naar sensatie. Leuk artikel voor onze nieuwe blog of niet Freek? Wij hebben herhaaldelijk gevraagd of er alleen gereageerd kan worden door klanten met echte ervaring. Hier is totaal geen respect voor. Jammer maar onze geloofwaardigheid in dit forum is totaal weg! Genoodzaakt hier te blijven om ervoor te zorgen dat er geen (nep) reacties geplaatst gaan worden aangezien er ook lasterlijke uitspraken gedaan worden. Jammer maar dit is wat het is. Een ieder van onze klanten die hieroverheen kunnen lezen wil ik ook graag vragen hun ervaringen hier te delen en dit geheel objectief te doen. Van objectiviteit onder de leden van HL is weinig te merken helaas.
  5. Gelukkig! Maar je begrijpt het écht niet volgens mij: Ik ben niet geïnteresseerd in jouw verkooppraatje! En toch ga je het posten. En je denkt kennelijk dat dit goede reclame is! Hilarisch, eigenlijk. (Maar nu ben ik trouwens echt klaar met dit draadje.) O zeker niet. Slimme mensen worden financieel beter dan minder slimme mensen. Wat voor u geen waarde heeft kan voor de ander goud zijn. En dat is enkelt te beoordelen na het afnemen van bepaalde diensten. U kiest ervoor een ander voordeel te laten genieten. Hopelijk blijft u nog wat langer want ik zit hier nog wel tot 21:00 uur (speciaal voor onze klanten). M
  6. Om met Peter Bonjernoor te spreken: Bewaar me...! Iedereen is welkom mits plek. Wij geven namelijk een exclusiviteit in de regio op ons platform. Het begint al aardig vol te raken dus op = op!
  7. Jullie begrijpen er ook totaal niets van, hé... Nou succes maar met dit tot een (voor het 'mooie bedrijf') goed eind te brengen hier op HL zou ik zeggen. Daar zijn we dan ook zeker niet bang voor. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag. En indien iemand een opdracht heeft, wij hebben ruim 350 bedrijven die u daarmee kunnen helpen. Zie website hoe u eventueel uw opdracht kunt aanmelden.
  8. Dat moet je niet zo zeggen. Klinkt ontzettend arrogant! Vrijwilligers die zich (uit interesse of wat dan ook) belangeloos inzetten voor anderen "verdoen hun tijd" niet. Mijn excuses als ik iemand beledigd hebt. Het lijkt in ieder eval erop dat veel mensen die hier reageren niets beters te doen hebben. Ipv af te wachten op reacties van echte klanten wordt er alleen maar geprobeerd om een mooi bedrijf als Streya als slecht weg te zetten.
  9. Wat jammer! Wellicht hadden wij wat offerte aanvragen kunnen verzorgen zodat u uw tijd niet op dit forum hoeft te verdoen. U bent in ieder geval welkom op ons platform!
  10. Nee hoor, maar een bedrijf dat fake reviews plaatst, dat domweg blijft ontkennen, en daarna de mensen die die reviews geplaatst hebben hier langsstuurt om te vertellen hoe fokking geweldig Streya wel niet is schreeuwt gewoon om aandacht. Ik neem aan dat jij ook vriendjes bent, aangezien je speciaal voor deze opmerking een account hebt gemaakt? U hebt helemaal gelijk! Wij van Streya houden stiekem ook wel een beetje van aandacht ::) Dat komt dan ook omdat wij het beste product van Nederland aanbieden. Wellicht wilt u het een maand uitproberen?
  11. Telefonisch contact opnemen met een leugenachtige partij, die gesprekken opneemt om hiermee argeloze ondernemers geld uit hun zakken te kloppen lijkt me onverstandig. Dan heb ik het nog niet over de sommatie naar aanleiding van een misleidende 'opdrachtovereenkomst' die wij hebben mogen ontvangen. Eea wordt voorgelegd aan een juridisch expert. To be continued.. Voor ik reageer wil ik u wel erop wijze dat het plaatsen van smaad en laster een inbreuk is op de wet en dat ik dit bericht heb aangemeld bij de moderator. Tevens kijk ik op van uw reactie. U bent GEEN klant van ons en beslist nu voor uw collega. Jammer, aangezien wij willen kijken waar het probleem ligt zodat wij dat kunnen oplossen. Wellicht kan uw collega ons mailen?
  12. Helemaal met u eens! Helaas is het nog wat kort tijd om al een volledige review te plaatsen aangezien alles net pas op dreef komt. Ook wij moeten als startende onderneming opboksen tegen bestaande offertebedrijven. Wij proberen dan ook onze dienstverlening volledig te optimaliseren voor onze klanten, en zullen uiteraard veranderen waar dat nodig is. Alles op behoud van de klant. Helaas merken wij ook dat er veel gidsen zijn die bedrijven duperen! Daar worden we soms ook mee vergeleken omdat het telefonisch verkoop betreft. Gelukkig werken wij wel binnen de kaders van de wet, in tegenoverstelling van die gidsen, en met als doel onze klanten tevreden te stellen en te houden. P
  13. Wat aardig van u om het voor ons op te nemen. Zo zien wij het niet hoor, hopelijk proberen ze ervoor te zorgen dat er geen ondernemers de dupe worden van malafide praktijken. (Wij zien dit stiekem ook als reclame ;-) ) En wellicht kunnen wij iedereen hier bewijzen dat wij voor onze klanten staan. Wij hebben niet voor niets een team van professionals zitten die dagelijks offerte aanvragen behandelen voor onze klanten. Klachten zal je altijd houden, vandaar dat we blij zijn met deze topic. Er is namelijk nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden. Het staat een ieder vrij ons te vragen naar onze werkwijze en daar zullen wij eerlijk, open en transparant op reageren. Voor meer informatie over Streya kunnen mensen uiteraard ook de website bezoeken, of even googlen naar andere recensiepagina's.
  14. Nadat de naam van de directeur van Streya, op zijn verzoek en bij hoge uitzondering, is geanonimiseerd, hebben de moderators overwogen om dit topic te sluiten, vooral omdat de Zaak Pluus leek te zijn opgelost. Een reden om dit topic toch open te houden, was dat er wat slordig leek te worden omgegaan met reviews en de professionele Streya Webcare ondertussen het stokje van haar directeur had overgenomen. Gelukkig kwam jij toen voorbij met een positieve review, dus nu gaat dit topic zeker niet meer op slot. Iemand nog popcorn? De zaak met pluus is opgelost en de zaak met de deurwaarder hebben wij tot nu toe nog niets van vernomen. Wij zijn blij met dit topic zodat wij kunnen laten zien wie wij zijn en wat wij doen. Zo moeilijk is het gelukkig niet, wij zijn een offertebureau en bedrijven kunnen zichzelf profileren op basis van 3 verschillende abonnementen. Na het afsluiten van de overeenkomst krijgt de klant een welkomstmail met daarin beschreven de mogelijkheid tot annuleren. Tevens hebben wij een formulier op onze website waar de klant zich kan afmelden. Een iedere die een keer een kijkje wilt komen nemen is van harte welkom! Wellicht kunnen we dan zelfs wat voor elkaar betekenen. Indien er nog vragen zijn dan verneem ik dat graag. Bedankt voor deze mogelijkheid. P
  15. Wat leuk dat u hier uw ervaring schrijft! Bent u nog blij met uw website? Ik zal uw tip omtrent de betalingstermijn noteren. Fijne zaken! MH
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.