// Yep een persbericht. Verstuurd aan o.a. Webwereld en Emerce,
// Daar heb je gelijk. Misschien dat we de smalband versie duidelijker moeten gaan aangeven.
// Nee. Er is geen uitgebreid marktonderzoek gedaan. OP dit moment loopt er wel een marktonderzoek naar het gebruik van de brievenbussticker en de redenen die mensen daar voor hebben. De uitgebreide content is natuurlijk wel iets dat we snel gaan bekijken en er zijn ideeen voor. Maar eerst kijken of en hoe dit aanslaat.
// Ook daarin heb je denk ik deels gelijk. Het is praktisch gezien alleen niet mogelijk wekelijks 30 folders in te scannen. Te weinig mankracht. Ik zou het dus wel willen, maar het kan niet. Ik denk het dus opgelost te hebben door te linken naar de website van het bedrijf en indien mogelijk naar de folder/aanbiedingen op die site.
Daar heb je gelijk in. De reacties van de meeste partijen zijn afwachtend, maar wel potentieel geinteresseerd.
Mijn mening is dat consumenten niet zitten te wachten op banners en allerlei reclame op een site. Het doet afbreuk aan de site qua vormgeving en presentatie. Ik wil juist een site die niet druk wordt van al die reclame die er normaal op te vinden is. Ik denk dat mensen dat kunnen waarderen. De site is opgezet om het de consument naar de zin te maken. Dat, samen met gebruiksvriendelijkheid is de opzet.
Greetingz, Hans