Ga naar inhoud

Shoppie

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Bedankt voor je antwoord. Ga ik meenemen. Maar als de uitslag slecht is en ik plaats dat op de site, kan dan de betreffende winkel eisen dat ik het eraf haal of op een andere manier moeilijk doen? N.B.; Ik plaats het artikel met de mededeling dat het een momentopname is en dat anderen misschien wel goede ervaringen hebben. Als ze dat hebben, kunnen ze dat kwijt onder het artikel.
  2. Op mijn website (nog in aanmaak) komen o.a. topics op te staan met ervaringen, opmerkingen, kritiek, pluspunten, etc. over bijv. fietswinkels. Mijn ervaringen, mijn eigen consumenten test. Waar moet ik opletten met het leveren van bijv. kritiek? Wat kan wel en wat kan niet. Stel ik beoordeel de communicatie tussen fietswinkel en consument (bijv. krijg je antwoord op je mail). Kan ik die ervaring zomaar op het net plaatsen? Het gaat mij er niet om, om bedrijven zwart te maken. Alleen kritiek hoort erbij als je je mening ervaring deelt met anderen. Perfect zal geen ene winkel zijn.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.