catchy.net

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

catchy.net's trofeeën

  1. Geachte heer (of mevrouw koblahana), Zoals u wellicht weet is onze onderneming gericht op verbetering van winstgevendheid van onze MKB-klanten door kostenreductie en verhoging van resultaten op ICT-gerelateerde investeringen, bezittingen en personeel bij onze klanten. Gezien de resultaten die wij inmiddels geboekt hebben met ons, op Linux -gebaseerd, MKB-server systeem durven wij te stellen dat wij, met nu ruim 15 specialisten, onszelf mogen betitelen als een professionele leverancier van systeem-, netwerkbeheer en kantoor-automatisering. Sinds enige jaren maken dan ook een kleine 100 gebruikers naar tevredenheid gebruik van ons server-systeem, waarbij zij vanaf 49.95 euro per maand van de hardware, software en service inzake een "all-in-one"-server kunnen genieten. Afhankelijk van de gewenste functionaliteiten geldt een eenmalige vergoeding tussen de 99.95 en 375 euro. Indien de situatie die u schetst op enige waarheid berust is dit zeer kwalijk en is gezien de overeengekomen dienstverlening daadwerkelijk sprake van een navrante situatie. Echter, in het helpdesk-ticketingsysteem van onze servicedesk vinden wij geen enkele melding van uw geval. Gezien de ernst en de aard van het door u in dit forum voorgelegde geval en de gewekte indruk dat één van onze medewerkers zich zou beroepen op enige niet-aansprakelijkheid in geval van calamiteit, lijkt het mij dat een dergelijk geval mij zeker bekend zou zijn. Al was het maar omdat door de toepassing van Linux, monitoring en (preventief) remote-onderhoud er nauwelijks dergelijke calamiteiten voorkomen. Ook lijkt mij dat na onbevredigend overleg met een servicedesk-medewerker de gang naar het management de meest logische stap is. Calamiteiten betreffende hardware (bijvoorbeeld de hard-disk(s) van een backup op een externe harddisk middels USB)) vinden volgens onze ervaringen doorgaans hun oorzaak in stroomstoringen. Om dit te voorkomen adviseren (en leveren) wij het gebruik van een noodstroomvoorziening en/of stroombescherming. Bovendien staan wij garant voor de kwaliteit van de geleverde hardware. Tevens leveren wij sinds eind vorig jaar off-site backup middels online opslag in ons deel van een als goed bekendstaand beveiligd datacenter, waarmee het risico van dataverlies verder kan worden beperkt. Ten slotte geldt dat zowel onze servicedesk als de betreffende onderneming volautomatisch melding ontvangt wanneer een gemaakte backup gefaald is. Dat geldt ook voor de test bij levering waarbij er tevens een restore-actie wordt gedemonstreerd. Het zou echter van te veel bravour getuigen als ik zou stellen dat calamiteiten geheel niet (kunnen) voorkomen. Al was het maar omdat dan bewezen zou zijn dat er geen noodzaak is tot onze (preventieve) service en gedegen garanties. Nou, dat lijkt me wel even genoeg "verkoop-praat" in dit forum. Terzake wil ik wel opmerken dat het bijzonder opmerkelijk is dat u onze organisatie met naam en toenaam vermeld in dit forum. En dat zonder uw eigen identiteit te onthullen. Persoonlijk ben ik voorstander van fora waarbij structureel miskleunende I©T-leveranciers tot de orde kunnen worden geroepen ("remember UPC"). Maar als dergelijke acties anoniem & zonder enige vorm van hoor en wederhoor zeer specifiek (kunnen) worden uitgevoerd, dreigt mijnsinziens al snel het gevaar van het moedwillig toebrengen van (imago)schade. Wat dan al snel riekt naar smaad en/of laster. Immers, als het uw -mogelijk terechte- doel is om louter een andere leverancier te vinden voor uw ICT-infrastructuur, dan behoeft dat geen naamsvermelding. Dit forum meldt dat uw "melding" reeds 1630 keer gelezen is, en dat is - vooralsnog - 1630 keer teveel. Ik stel daarom voor dat u maandag aanstaande contact met ons opneemt waarbij u kunt refereren naar mijn posting in dit forum. Ik nodig u dan ook hierbij uit voor een (finaal?) gesprek met mij en de verantwoordelijke van de servicedesk op ons kantoor. Handig hierbij zou zijn dat u eventuele correspondentie meeneemt inzake de betreffende servicedesk-medewerker, of bij gebreke daarvan in ieder geval de periode / datum achterhaalt waarbij u met ons inzake onderhavige kwestie gecorrespondeerd zou hebben. Indien uw posting op enige waarheid berust, ben ik ervan overtuigd dat wij middels minnelijk overleg tot een voor beide partijen passend oplossing zullen komen, hetzij technisch hetzij financieel. Ervan uitgaande u hierbij naar behoren te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, drs. Ruben Brave, algemeen directeur catchy.net b.v.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.