kireh67

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

kireh67's trofeeën

  1. Ik ben sinds 13 jaar werkzaam bij een adviesbureau. Na wat personeel zijn we sinds enige jaren met z'n tweeen. De eigenaar van de zaak en ik. We hebben het erover gehad dat ik de zaak kan overnemen als hem wat gebeurt en als ik wil kan ik nu ook instappen. De omzet die we draaien is niet evenredig ik doe 65% hij de rest. Hij is geen voorstander van zaken regelen via advocaten of een notaris. Kost alleen maar geld en een afspraak op een kladje door beiden ondertekend is ook geldig. Hij laat het initiatief aan mij. Hoe moet ik e.e.a. aanpakken. Hoe werkt zoiets. Moet er een VOF komen en betalen de klanten dan aan de VOF? Hoe werkt de verdeling van omzet dan en wat zijn redelijke afspraken hieromtrend. En als ik over dit soort dingen van gedachten wil wisselen doe ik dit dan bij een bank of een accounten en moet dat dan de huidige accoutent zijn. Veel vragen dus. Ik zoek dus een soort handleiding. De eigenaar is nu 60 en moet door tot 65. Ik vindt zelf dat er nu afspraken gemaakt moeten worden. Graag jullie reacties op deze case. Dank Rob
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.