-
Weten jullie open source programmas om logos te maken
Nu dat ik me logos klaar heb, weet iemand mischien een Open Source banner programma waarbij je verschillende plaatjes om mooie overgang kan laten geven. Heb de GIF Animator geprobeerd, maar na 30 dagen kon ik de uitgebreide functies niet meer gebruiken, alleen de normale overgang. Heeft iemand wat? thanks
-
Weten jullie open source programmas om logos te maken
Beste Ondernemers, Kunnen jullie mij helpen aan wat open source logo design proggies? Wil wat logos gaan maken voor me webshops. Zoiets als GIMP maar iets eenvoudiger, het is alleen voor logos bedoelt... bvd
- Gebruikmaken van VOIP met PBX. Bij wie? Ook VOIP monteur gezocht?
-
Gebruikmaken van VOIP met PBX. Bij wie? Ook VOIP monteur gezocht?
Beste Zakenlui, Wij willen als bedrijf gebruik gaan maken van VOIP. Wij hebben telefonie van Telfort met de standaard Zyxel modem. Wij willen met VOIP een proffesioneel keuzemenu inbouwen o.a: wachtrijmuziek, on hold en al die soortgelijke PBX functies. Nou hebben wij eerst geprobeerd om de VOIP bij een bedrijf (belcentrale, voipq, speakup) te laten hosten, maar is niet gelukt omdat de firewall en andere technische zaken dit blokkeerden, geen voldoende support gekregen van die bedrijven, dus afgehaakt en nog steeds geen VOIP PBX. Nu heb ik een paar software programmas (3CX, SIPCAT) gevonden waar wij zelf dit allemaal kunnen regelen vanaf kantoor wanneer het geinstalleerd en werkend is. Maarrrrr dan moet het eerst geinstalleerd worden, en daar heb ik en niemand in mij buurt verstand van. Dus mij vraag zijn er goede VOIP monteurs aan mij aan te raden in Noord-Holland of zijn er installateurs op deze forum die deze installatie voor ons willen doen tegen kosten? Graag hoor ik ook welke programmas naast 3CX en SIPCAT zijn aan te raden zijn? B.V.D
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Goedemorgen Iwan, Mogelijkheid hebben gegeven om de plaatjes van alle kanten op de web te kunnen bekijken wel in de L/C opnemen en niet in de AV dus. Het zetten in de AV werkt in dit geval dan in mijn nadeel ofzo? Ik dacht dat zo'n AV meer zekerheid bied? Groet
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Hi Iwan, nog eventjes hoor... Ok. Mogelijkheid... De mogelijkheid om de klanten te geven om de artikelen fysiek te bekijken zit er niet in. Maar..Ik kan ze wel de mogelijkheid geven om van bijvoorbeeld een rok meerdere fotos te laten zien met in- en uitzoom opties op mijn website. Dat is voldoende neem ik aan. Het enig verschil zit hem in het aanraken van de rok en kleine kleurverschillen door de pc's. Dus zo'n mogelijkheid kan ik dus geven en in me AV en LC opnemen en zo het voorkomen van retour goederen en transacties? Zo ja, dan is deze post afgelopen....
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Voor de overstock is het me nu eigenlijk nog niet duidelijk. Ik kan geen samples sturen naar de klanten voor dit... Hoe kan ik toch vastleggen dat ze de mogelijkheid hebben gehad om te goederen van te voren te bekijken om zo retour goederen tegen te gaan terwijl daartoe helemaal geen mogelijkheid naar was?
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Ok, dus samples van te voren laten zien of op sturen kan dus cruciaal zijn. Maar hoe krijg ik bevestigd dat de klant de samples heeft gezien? Ik heb naast de custom kleding ook veel connecties gekregen in surplus kleding die ik aanbied maar niet op voorraad heb, vandaar eigenlijk deze topic. Ik wil daarin uitbreiden. Ik kan veel aanbieden maar kan weining inkopen
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
He Iwan, Is een irrevocable L/C niet wat om condities op te maken voor geen retour goederen en ook geen recht op geld teruggave na order is gemaakt en getekend? Laat ik nog meer duidelijker zijn: Ik laat kledingstukken in het buitenland maken per design en richt me trouwens helemaal niet op Nederland, maar het meeste op Europa. Heb een paar goede orders gehad, alles op 100% aanbetaling en daarna levering. Maar ben toch bang van ""what if"" een order word geanuleerd of teruggestuurt, dan zit ik met kleding die niemand wil. Hoe snel kan een L/C eigenlijk geregeld worden, en welke bank is het beste aan te raden? Moet je voor elke L/C naar de bank fietsen? Bedankt voor de advies tot zover Iwan, Steven, en Tonino! Mischien dat ik met de consulent van de KvK moet gaan praten voor 30 euro de uur?
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Wat als ik de goederen niet op voorraad heb maar wel kan krijgen? De meeste producten ""broker"" ik
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
zulke juridische kleinigheiden zijn dus groot in waarde. Zijn er nog meer van zulke instekers?
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Ja, dat is ook een goed idee. Bedankt Mark!
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Om even duidelijker over te komen. In mijn geval gaat het om overstock, surplusses etc. In grote partijen. Heb veel connecties in deze partijen handel, en minimale voorraad. Vraag altijd geld vooraf, dan worden de goederen verzonden.
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Dat ik de koper van te voren aanraad om de goederen te bekijken/keuren is mij duidelijk. En als ik geen mogelijkheid heb om alle 5000 stuks kleding van te voren te laten zien, wat kan ik dan nog vastleggen? Goed idee! Het tekenen van de AV zal ik zeker laten doen.
-
Wilgeen retour goederen meer ontvangen van zakelijk klanten. Hoe vast te leggen?
Hi Steven, Dus duidelijk in de overeenkomst vastleggen van geen acceptatie van retour goederen. Deze overeenkomst het liefst voor-, tussen-, en na de verkoop tonen. Voor de overeenkomst zeker dus. Dat laatste is dus een moeilijke voor mij. Wat word er verstaan onder ""redelijke verwachtingen"" . Zoiets van als ik 1000 stuks lever i.p.v 5000 snap ik wel. Maar kunnen ze ook zeggen van: ""de kleur is iets te donker dat we hebben verwacht, dus we sturen de hele container terug"" ? Maar in het algemeen zou het deponeren van Algemene Voorwaarden voldoende zijn?
mob
Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht