Bockxbeer

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

Bockxbeer's trofeeën

  1. haha, ja zag het wat later nadat ik een reactie had geplaatst. Spuit 11 zullen we maar zeggen, maar het komt omdat ik bezig ben met een afstudeerscriptie over virale marketing. Daaruit blijkt dat veel bedrijven bij virale marketing de fout maken om te denken dat alles wat opvalt ook daadwerkelijk goed is. Als de campagne echter totaal niet aansluit bij het bedrijf, merk of product en de positionering hiervan heeft het weinig zin. Ik hoopte met die post een discussie op gang te brengen en het voorbeeld van parsino te gebruiken in mijn casus, maar helaas het is al afgestorven.
  2. Leuk en aardig gele kabouters. Weet iemand hoe dit idee aansluit op het product wat ermee wordt geintroduceerd? Bedrijven krijgen steeds vaker het idee om iets onverwachts te doen en vaak wordt hier guerilla mee aangehaald. De kabouters overal waren leuk en verassend, maar als je de actie vergelijkt met een mop valt de clou onwijs tegen. Een campagne is toch pas geslaagd als niet alleen bereikdoelstellingen, maar ook de reclamedoelstellingen als merkbekendheid etc. worden gehaald? Kortom leuk idee, voor het verkeerde product. Ook al is er veel publiciteit geweest, heeft het gehele idee niks te maken met het product. Mensen onthouden dan ook niet de dienst van parlino, maar puur en alleen de gele kabouters. Vraag me trouwens wel af wat de doelstellingen waren voor de campagne, iemand een idee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.