eelcov

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders
  • Geslacht
    Male

eelcov's trofeeën

  1. Hallo, graag zou ik jullie advies/ervaring ontvangen van betreffende volgende situatie. Ik besef als noobie op dit forum dat dit opportunistisch is maar zonder vragen kom je nergens, dus elke feedback wordt op haar waarde gewaardeerd. Indien ik een (service) dienst koop in het buitenland (eu), zelf gevestigd in Nederland, dan ben ik gebonden aan de verplichting een correcte administratie te voeren, deze kan zowel electronisch hetgeen ik begrepen heb, maar ook in hardcopy formaat. Deze administratie verplichting zorgt nu voor een belangrijke vraag: hoever kan ik is een buitenlandse europese leverancier van diensten verplichten mij een hardcopie, gespecificeerde factuur aan te leveren. Betreffende electronische facturatie heb ik wat kunnen teruglezen over een digitale handtekening verplichting (via douane, belasting website) maar wanneer ik nu een hardcopy versie van een factuur wens te ontvangen en de andere partij wenst te volstaan met een digitale vorm (zonder handtekening eds), hoe kan ik dit dan juridisch onderbouwen en aantonen naar deze leverancier van de dienst, nogmaals ik wens een hardcopy te ontvangen en wens kenbaar te maken aan deze leverancier dat naar EU normen of Nederlandse bepalingen (hij, zij) daaraan dient te voldoen. Nogmaals ik besef dat ik zeer opportunistisch ben om zulks in de groep te gooien, maar daarvoor ben ik werkelijk ook een echte noob die dit wenst begrijpen/leren. dank voor je steun alvast, eelcov
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.