BoutWout

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

BoutWout's trofeeën

  1. Ik heb een contract afgesloten in november 2007 voor deze maand (augustus 2008) Een deel van de kosten is vastgelegd en betaald en een deel is op basis van nacalculatie. De offerte op basis waarvan in overleg is besloten om een deel op nacalculatie te doen is ook opgesteld in november 2007. Nu zijn de prijzen van de leverancier behoorlijk verhoogd in het afgelopen jaar. Dit gaat mij aanzienlijk meer geld kosten. De keuze voor vaste prijs of nacalculatie komt nu waarschijnlijk ook anders te liggen. Er zijn in het contract een aantal maal wijzigingen opgenomen waardoor ook het kostenplaatje is veranderd, maar de kosten zijn steeds besproken op basis van de prijzen in november 2007. De leverancier heeft geen vermelding gedaan over het wijzigen van de prijzen of een nieuwe offerte uitgebracht waarin de prijzen voor nacalculatie zijn gewijzigd. De leveranicer wist/weet dat de dienstverlening pas in augustus 2008 geleverd zou worden, kan hij 'zomaar' andere prijzen aan mij doorbereken? Ik heb niks relevants in de algemene voorwaarden of het contract hierover kunnen vinden Wie weet wat mijn rechten zijn om de november 2007 prijzen te eisen waarop ik het contract ben aangegaan? Is dit ergens opgenomen in het recht? Of is hier jurisprudentie over? En als laatste, wat is jullie ervaring of mening? Heb ik gelijk met november 2007 prijzen, of de leverancier met zijn huidige prijzen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.