Hee Jelmer,
Natuurlijk zijn er veel van dat soort bedrijfjes, maar dat maakt in principe niet zoveel uit. Zolang je maar goed nadenkt over het verdedigbaar concurrentie voordeel van jouw product/bedrijf. Dus stel je zelf de vraag 'waarom zou een potentiële afnemer bij mij een t-shirt kopen i.p.v. bij een van mijn (toekomstige) concurrenten?'
Let wel.. wat op voorhand een voordeel lijkt, kan in de praktijk een randvoorwaarde worden/zijn.
Dus ter illustratie. Een verdedigbaar concurrentie voordeel voor een jouw internet shop kan bijvoorbeeld zijn 'wij bezorgen binnen één dag'. Dat lijkt een goed punt, maar als jouw concurrenten dat ook doen, is het i.p.v een concurrentie voordeel een randvoorwaarde.
Tip 2. Wederom een simpele tip maar wordt vaak vergeten. Denk vanuit de behoefte van de consument. Wat wil men hebben; waar heeft men behoefte aan (marketing voor beginners dit, maar wordt zelfs nog vaak vergeten door de aller grootste bedrijven.)
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaaltje. Veel succes! :)