gago

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female

gago's trofeeën

  1. Hoe ga ik er administratief mee om als ik besluit een tweedehands pc en printer aan te schaffen. Dus via marktplaats. De huidige eigenaar is geen bedrijf en geeft geen facturen uit. Hoe verwerk ik dit administratief? Met/zonder btw en is het dan wel op te nemen.
  2. Sinds dit jaar ben ik fulltime ondernemer (eenmanszaakje) Echter vorig jaar werkte ik nog parttime voor een baas. Eerste helft van 2008 in BE en tweede helft in NL. Administratief het nodige geregel qua administratie. Met name mbt de compensatieregeling. Heb hiervoor menig keer bij de belastingdienst langs moeten gaan daar het keer op keer niet goed was geregeld. Nu heb ik eind maart 2009 zowel de IB van mijn partner als mijzelf ingediend (op tijd dus) Mijn partner heeft inmiddels haar teruggave ontvangen. Echter ik nog niet terwijl het op dezelfde dag is ingezonden. Heb met ze gebeld maar was nog niet eens verwerkt. Paar vragen: 1) heeft iemand ervaring met zo'n soortgelijke situatie als mij als in 2008. Dus zowel in dienst geweest in NL als BE + parttime zelfsstandig? 2) kan het zijn dat het BE deel de vertraging met zich meebrengt?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.