Innovatetocreate

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Male

Innovatetocreate's trofeeën

  1. Vanuit analytics kun uberhaupt opmaken of je doelgroep wel zoekt via het web. De focus van Adwords vind ik in het begin onnodig omdat je met name eerst naam zult moeten maken. Want is jouw zoekterm wel interessant en wordt deze vaak gebruikt. Google selecteert verder pér woord in plaats van op de ingevoerde zin. Weerleg je focus juist bij het persoonlijk contact met mogelijke klanten. Zoals eerder genoemd dien jij ondernemers erop te attenderen dat de huisstijl dient te worden aangepast of zaken zoals dat het concept niet overeenkomt met het logo. Verder heb ik je website bekeken en deze is vrij transparant en oogt low-budget. Gewoon snel een effectief logo maken. Behoud deze strategie omdat deze juist zo weinig voorkomt. Ik vergelijk jou idee met het Brainwash idee een lowbudget kapper met specialisten. Kenmerk dit en maak gebruik van je referenties en met name de verandering sinds het gebruik van het logo. Pas dan kun je de volgende stap maken want waarom ben jij naast de prijs beter dan de rest? Een logo moet namelijk een bepaalde emotie oproepen bij de consument. Is bijvoorbeeld bij een van je referenties het klantenbestand gegroeit of juist het gevoel bij het merk? Dat soort zaken is interessant voor een mogelijke klant. Verder heb ik een nieuwsgierig vraag: Waarom bezoek je je opdrachtgever niet op? Het lijkt me juist dat een logo het verlengstuk is van een bepaalde organisatie. En dat je niet zonder enige kennis over het bedrijf een logo kunt ontwikkelen? Pure interesse Verder mooi concept en leuk uitgevoerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.