chipmunk

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

chipmunk's trofeeën

  1. Ik werk als zzp'er via een tussenpersoon (detacheringsbureau) bij een opdrachtgever (gemeente). Nu is de tussenpersoon failliet gegaan. Inmiddels heeft een andere organisatie het detacheringsbureau overgenomen (er wordt een doorstart gemaakt). Wat zijn mijn rechten en plichten als zzp'er in deze? Ik krijg vanaf week 50 mijn facturen al niet meer betaald en in een gesprek met de nieuwe organisatie werd aangegeven dat zij pas gaan betalen vanaf het moment dat zij de organisatie die failliet is gegaan hebben overgenomen (eind januari). - ben ik verplicht het contract uit te dienen wat ik met het bureau had dat failliet is gegaan? - is de nieuwe organisatie verplicht mijn openstaande facturen alsnog te betalen? - geldt het concurrentiebeding nog? (de gemeente wil ook graag rechtstreeks zaken met mij doen, maar bij de organisatie die failliet is gegaan had ik een concurrentiebeding van een jaar en de inlener (de gemeente) had ook een concurrentiebeding) Ik vind het een vreemde gang van zaken als ik aan mijn contract gehouden wordt, terwijl de openstaande facturen niet betaald worden. Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik doen? Van de curator word ik ook niet veel wijzer.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.