Onlangs de brief aan het incassobureau 09-02-2011 waarin ik heb aangegeven niet te gaan betalen en aan heb gegeven het direct maar voor het kantongerecht te laten voorkomen hebben ze mij weer een brief gestuurt 03-03-2011. In mijn brief heb ik de volgende zin erin geplaatst.
Wij vertrouwen erop u met deze brief juist geïnformeerd te hebben. Indien ik binnen tien dagen na dagtekening van deze brief van u geen schriftelijk, gemotiveerd, antwoord heb ontvangen, dan neem ik aan dat u met mijn voorstelling van zaken akkoord gaat.
Ruim 3 weken later reageren ze nog eens. Tevens heb ik onderstaande alinea gebruikt.
Ik wijs u er verder op dat indien ik genoodzaakt word om verder met u over deze onterechte vordering te corresponderen ik gedwongen zal zijn om administratiekosten bij u in rekening te brengen. Deze kosten worden begroot op c.a. 20 euro per pagina (ex BTW) en dienen binnen 14 dagen na ontvangst van mijn factuur te worden betaald. Verzoeke bij correspondentie altijd ons referentie nummer te vermelden.
Zal ik ze een rekening sturen? of is dat ietwat kinderachtig?
Op alle feiten die ik aanbreng in mijn verweer geven ze aan dat dit niks met de voorraad te maken heeft en ze claimen dat het overleg tussen mijn vrouw en de verkopende partij niet heeft plaatsgevonden maar dat hij wel was geweest. Is niks van waar maar wat moet ik hiermee?