kerbof

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

kerbof's trofeeën

  1. Onze ervaring: Wij zijn benaderd door zakelijke telefonie en hebben NIET gereageerd. Dat was vorig jaar voor de kerst al. Op 6 januari kregen wij een brief van die partij dat we dus over zouden gaan. Ik heb op 6 januari Zakelijke telefonie duidelijk gemaakt per telefoon en mail dat wij geen klant wilden worden. Toch gebeurd per 21 januari en inmiddels al een factuur van € 126,88 - die wij niet gaan betalen. Dit ook gemeld bij Zakelike telefonie, maar die willen wel dat we betalen gaan voor "de geleverde dienst". Ik wil wel betalen, want er is inderdaad een dienst geleverd, maar die had geleverd moeten worden door KPN - en daar betalen we het ook aan. Vervelend is dat je: - ongewenst omgezet kan worden en wel heel gemakkelijk zonder dat je het door hebt - je veel moeilijker weer terug kan komen bij het "oude" vertouwde omdat KPN het wel zo doet als het hoort - je veel moeite moet doen om het weer als het oude te krijgen, wat ook niet meteen lukt - als je niet betaald aan de ongewilde provider, die je ook nog kan tegenhouden weer terug te gaan bij KPN omdat je dan "wanbetaler" bent - het veel tijd kost, en dus geld om dit weer recht te krijgen - ik bang ben dat dit morgen weer kan gebeuren (en ik dat niet wil) - je helemaal nergens terecht kan (in 1e instantie) OPTA helpt je niet omdat het zakelijk is. RADAR en KASSA reageren niet op een melding en OMBUDSMAN wil je eerst lidmaatschap aansmeren...fijn land toch. de oplichter heeft het gemakkelijker en de eerlijke zakenman het heel veel moeilijker om het recht te hebben - einde betoog (want ik heb nog veel meer)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.