Het zou gaan om leveranciers met verschillende producten. Het zit hem ook niet in de voorraad maar in het aanbod.
Het lijkt mij beter en leuker om zelf om productassortiment samen te kunnen stellen als het assortiment van één leverancier over te nemen.
tevens lijkt het mij een risico om compleet afhankelijk te zijn van één leverancier, stel dat de samenwerking niet goed verloopt, afspraken niet worden nagekomen, slecht werk word geleverd of het bedrijf failliet gaat. Dan zou ik of in één keer met lege handen staan of met spoed op zoek moeten naar een nieuwe leverancier omdat de huidige dan mijn naam niet ten goede komt.
Zolang het producten bedraagt met een grotere marge is twee keer verzendkosten rekenen geen enkel probleem, als is het wel jammer. Gaat het om kleinere producten met een kleine winstmarge dan zou dat een probleem kunnen worden, als deze situatie veel voor zou komen.
Op dit moment probeer ik een beetje een situatie schets te maken hoe groot de kans is dat ik de dubbele verzendkosten voor eigen rekening moet nemen.
Bedankt voor het mee denken, soms krijg ik hier op het forum door één opmerking of post al een andere inkijk op zaken waar ik mezelf al een tijdje op aan het blindstaren was!