- Goed gehandeld?
-
Goed gehandeld?
Huh? Ik ben een ondernemer die graag normaal onderneemt. Dus er wordt niets nagebootst. Huh? Ze twijfelde toch over de maten. Dan had je proactief kunnen handelen. Door bijvoorbeeld een ruimte van de vloeroppervlakte te zien als haar woonkamer. Snap je :-\? Ik snap het, maar jij blijkbaar niet. Ze wist niet zeker of de kandelaar op de plek die zij in gedachten had zou passen. Dat kon zij niet inschatten. Het heeft geen enkele zin om mijn vloeroppervlakte te gebruiken als je niet weet hoeveel ruimte ZIJ heeft.
-
Goed gehandeld?
Ik heb een kledingzaak en zoals ik schreef met ook andere spullen. Zij had haar oog laten vallen op een kandelaar waarvan zij niet wist of die op een bepaalde plek in haar huis zou passen. Zij wilde nl perse die kandelaar op een bepaalde plek hebben. Het ging dus om de omvang van die kandelaar. Als je iets niet begrijpt uit mijn verhaal kun je het ook gewoon vragen. Voor mij was het duidelijk en voor jou blijkbaar niet. Dan leg ik het uit en weet jij waar het over gaat.
- Goed gehandeld?
-
Goed gehandeld?
Vat um niet maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen... Ja sorry, beetje flauw van mij. Je schreef dat mevrouw zei dat jij hem dan mocht meebrengen als het zou passen. Het enige wat ik me nu kan bedenken is dat ik denk dat jij denkt dat ik een man ben? En dat ben ik toch écht niet, haha. Dus ik heb niets wat haar zou kunnen passen, om in jouw woordtermen te blijven....
-
Goed gehandeld?
Thnx! Ik ben altijd een beetje bang nederig te worden.. Kunnen jullie dat gevoel? Dat wil je dan ook weer niet. Dat vind ik overigens een beetje een nadeel van het ondernemersschap. Klanten die beloven te betalen maar niet over de brug komen. Klanten die beloven terug te komen maar dat niet doen etc. Dat vind ik erg jammer. Temeer dat je de goede erg waardeert.
- Goed gehandeld?
-
Goed gehandeld?
Ik heb een kledingzaak met ook wat andere spullen. Nu kreeg ik vandaag een klant die geinteresseerd was in een produkt maar ze wist niet zeker of het paste in haar huiskamer. Ik bood aan om het bij tegenvallen retour te komen brengen. Nu kreeg ik haar niet over de streep. Toen zei ze als het past dan vraag ik jou wel om het alsnog mee te brengen. Ik merk dat ik het moeilijk vind bij onderhandelen om mensen over de streep te krijgen. Heb ik goed gehandeld? en hoeveel klanten krjigen jullie gemiddeld per dag en hoeveel kopen er daarvan? Bedankt voor het meedenken!
Vragenoveronder
Junior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht