Richard67

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Richard67's trofeeën

  1. Beste John, Ik sta helemaal perplex van je antwoord! Als ik je dus goed begrijp zeg jij het volgende: Mijn klanten bestellen een doos met 12 pakjes wierook. En ik stuur ze gewoon doodleuk een doos met 6 pakjes toe! Onder de noemer het is een vergissing in de webwinkel! En als ze dan bellen dan moet ik gewoon zeggen dat ze geen heibel moeten maken? Dat is een goeie! Ik kan me niet voorstellen dat dit mag, en ik sluit mijn bedrijf liever, voordat ik me met dit soort praktijken in laat. Bovendien als ik zo met mijn klanten om ga, zal het niet lang duren voordat ik geen klandizie meer heb. Wat het is gewoon oplichting! Ik ben zeer benieuwd wat andere webwinkels hier van denken! Richard
  2. Beste John en Kwabla, Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk antwoord te geven op jullie vragen. Dit is de tweede keer dat ik iets bij deze groothandel af neem. De eerste keer ben ik naar het westen gereden (rit van circa 2 uur enkele reis) en heb hetgeen waar ik interesse in had bekeken en meteen meegenomen. Ik neem spullen van ze af die ik op mijn beurt weer verkoop aan wellness centre's. Ik praat over aroma therapie olie, oliebranders, masageolie, wierook etc. Van de oliebranders was 1 op de 5 stuk, was de verkeerde aroma therapie olie geleverd en werden er te weinig doosjes wierook geleverd. Ik had dozen van 12 pakjes wierook besteld, in de dozen zaten maar 6 pakjes. Ik heb daarom meteen een screenprint van de website gemaat waar duidelijk op stond vermeld dat er 12 pakjes in de doos zat en geen 6. De schade die ik op dit moment heb is zo'n 100 euro. Niet veel, maar genoeg om er iets mee te doen. Het stuit mij vooral tegen de borst hoe er schijnbaar met klanten om wordt gesprongen. Als ondernemer moet je hier toch ook wel tegen beschermd worden? Voorwaarden qua vervoer staan niet in hun algemene voorwaarden, wel wordt het volgende genoemd: Eventuele door De Afnemer geconstateerde schade dient binnen 48 uur na aflevering schriftelijk gemeld te worden. Gemelde schade na deze termijn wordt individueel en naar inzicht van De Aanbieder behandeld. Ik heb de schade binnen 3 uur gemeld nadat ik de schade etc heb ontdekt. Wat is de beste volgende stap, wat denken jullie? Bedankt voor jullie input! Richard
  3. Hallo, Ik heb problemen met een Nederlandse leverancier en weet niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand mij hulp kan bieden. Ik heb twee weken geleden een bestelling bij een groothandel gedaan, dit heb ik vooraf per iDeal betaald. Toen de artikelen arriveerden waren een aantal van deze kapot, er ontbraken artikelen en er waren verkeerde artikelen geleverd. Ik heb van de kapotte artikelen een foto gemaakt en deze samen met een opsomming van de kapotte, ontbrekende en verkeerd gestuurde artikelen diezelfde middag nog naar de groothandel gestuurd. Ik kreeg deze reactie: Onze groothandel verkoopt geen kapotte artikelen. Als u kapotte dingen heeft ontvangen dan is dat de schuld van DPD, zij hebben de schuld en zijn niet van plan deze volledig te vergoeden. Bij de volgende bestelling zullen de vervangende artikelen mee worden gestuurd. De ontbrekende artikelen is een fout in onze webwinkel, u wordt bedankt voor het vinden van die fout. ----------------- Daarop heb ik natuurlijk direct gebeld, maar men had geen tijd om mij te woord te staan, toen ik er op stond meneer .... te spreken werd de telefoon neergelegd. Daarom heb ik een email + schermprinten van de pagina's van de webwinkel gemaakt, waar artikelen en aantallen op te zien zijn die ik had besteld. Beste meneer ….., We zijn enorm geschrokken van uw reactie. Als de beschrijving van een product op uw site aangeeft dat er 12 pakjes in een doos zitten, dan bent u verplicht de 12 pakjes te leveren. Dat dit een fout op uw website is, dat is heel vervelend voor u, maar dat neemt niet weg dat u gewoon moet leveren wat u beloofd heeft te leveren. De Nederlandse wet is hier heel erg duidelijk over. In de bijlage ziet u als bewijsvoering van onze kant, schermprinten van de informatie omtrent de aantallen zoals wij deze bij u hebben gekocht. Met betrekking tot de beschadigde spullen. Bent u wettelijk verplicht de goederen in goede staat te leveren. Nogmaals, Wij hebben: ….......................... kapot ontvangen. Deze artikelen moet u vergoeden, niet bij een volgende bestelling, maar per direct. Ter informatie: De artikelen waren zeer slecht ingepakt, zodat er speling in de doos is ontstaan, en de artikelen zodoende konden beschadigen. Dit heeft niets met DPD te maken, maar alles met het inpakken van de artikelen van uw kant. Dat u de schuld van DPD wilt leggen is uw probleem. U kunt dit probleem niet bij uw klant, in dit geval bij …......... leggen. Wij verzoeken u met klem de ontbrekende artikelen en kapotte artikelen binnen 7 dagen naar ons te versturen. Als slot willen wij u er ook op attenderen dat de bestelling nogal wat fouten betrof. Zo kregen wij verkeerde artikelen toegestuurd. En hebben wij van de verschillende soorten niet ontvangen. We moeten toegeven, dat wij zeer teleurgesteld zijn in de houding die u heeft aangenomen. Maar wij hopen dat u de zaak tot een goed einde laat komen. --------------------- Tot nu toe weigert men mij verder telefonisch te woord te staan en op emails krijg ik geen antwoord. De deadline is inmiddels gepasseerd. Wat kan ik verder doen? Alvast bedankt voor jullie hulp, Richard
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.