Jan Pieter 123

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Jan Pieter 123's trofeeën

  1. Ik heb een automaat bij Sepay gekocht, die je in een paar jaar afschrijft. En daarbij ga je er vanuit dat zo'n bedrijf fatsoenlijke service levert. Als je je overeenkomst al snel opzegt, blijf je zitten met een automaat waar je niks aan hebt. Het lijkt erop dat het Sepay allemaal niks kan schelen. Ik heb ze al meerdere malen aangegeven ZEER ontevreden te zijn, maar ze doen er helemaal niets aan. Ik stond op het punt om op te zeggen, maar het is mijn eer te na om me zo te laten naaien. Ik ga er nu weer een jurist op zetten om mijn gelijk te krijgen, met een schadeclaim. Ook deel ik mijn onvrede voor het eerst op dit soort fora om anderen voor deze ellende te behoeden.
  2. Schandalig slechte service bij Sepay, nog nooit zo slecht behandeld door een leverancier! We vallen in de ene in de andere verbazing met Sepay. In het kort gezegd zijn de automaten van slechte kwaliteit en proberen ze je als klant hiervoor op de laten draaien. Onlangs hield onze aangeschafte automaat er weer eens mee op, niet voor het eerst. We hebben toen gebeld en na uitleg van de problemen en uitproberen van enkele handelingen is ons toe 100% verzekerd dat het aan de software zou liggen en dat dit kostenloos door Sepay hersteld zou worden. Na insturen van de automaat werd ons verteld dat we toch euro 150,- zouden moeten betalen. We hebben gebeld om uitleg en toen werd verteld dat Sepay voor het herstel de automaat open moest maken en dat dat geld zou kosten. Belachelijk natuurlijk! Nogal logisch dat je een automaat open moet maken; lijkt me ook niet al te moeilijk voor Sepay zelf. Maar het werd nog gekker. Toen we protest aantekenden tegen deze handelswijze, kwam Sepay met een nieuw verhaal. Het scherm zou ineens kapot zijn. Nog grotere onzin! Nabellen met Sepay heeft totaal geen zin. Hier zitten mensen die niks kunnen, willen of mogen beslissen en je verhaal aanhoren en er vervolgens niets mee doen! Na een woede-uitbarsting van onze kant, kregen we de volgende dag een mailtje, dat onze eigen automaat gerepareerd terug zou worden gestuurd. De boodschap leek eindelijk aangekomen. Maar ook dat bleek niet het geval: de automaat hebben we teruggekregen, maar met daarin een brief dat deze niet is gerepareerd. En bovenstaand verhaal is geen incident. We hebben al drie of vier automaten terug moeten sturen en iedere keer moet je de strijd aan wiens schuld dat is. De laatste keer heeft dit ook heel veel tijd gekost en hebben we er een jurist op gezet. Nog dezelfde dag stelde Sepay ons in het gelijk. Ik schrijf normaal nooit dit soort reviews, maar ik heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf meegemaakt waar je als klant zo slecht wordt behandeld!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.