henkvanderv

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

henkvanderv's trofeeën

  1. Dat is standaard bij de Belastingdienst en is een erg prettige en zeer klantvriendelijke benadering. Als de vraag te moeilijk is voor het medewerkers van de Belastingtelefoon, wordt de vraag doorgezet naar een regiokantoor. In dit geval heb je daar echter weinig aan omdat de medewerkers in de Regio net zoveel wij als de gebruikers van dit forum. De oplossing moet komen van de ICT afdeling van de Belastingdienst en die zijn er kennelijk mee bezig. Ik mag toch hopen dat het snel wordt opgelost of de termijn van 1 april wordt verschoven.
  2. Hier ook precies hetzelfde probleem. De gewone aangifte ging makkelijk als altijd. De ondernemersaangifte gaat gepaard met de foutcode 21150. Verzenden is dan niet mogelijk omdat het programma niet up to date zou zijn.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.