Ik ga het uitbesteden. Dat is zeker. Alleen nu nog een goede!
Hoe het nu gaat is zo:
Omdat ik via de bank en kas dingen verkoop zitten de facturen niet op volgorde in de map.
Het kan dus zijn dat 1,3,5 en 8 in de bank map zitten en de facturen
2,4,6 en 7 in de kas map.
Zo moest het van mijn boekhouder.
Ik zie het grootboek nu in, en zie nergens de factuurnummers staan.
In het grootboek 8000 omzet staan dan ook geen factuurnummers.
Als omschrijving bij de omzet via de kas staat alleen omzet week....
Via betalingen van de bank staat omzet dag.....
Wel kan ik nog alle facturen uitdraaien.
Wat voor een vraag kan ik verwachten over het bewijs van omzet?
Over de voorraad kan ik kort zijn.
Er wordt geen administratie bijgehouden. Op 31-12 tel ik de omzet. Deze waarde moest ik doorgeven.
Wel zie ik in het grootboek een inkoop nummer staan en ook een voorraadnummer.
Wat voor een vraag kan ik hierover verwachten?
Kijken ze ook naar de omzet wat is aangeven bij de btw in verhouding bij de inkomstenbelasting?