Het betreft B2C. De levertijd en service zijn onderdeel van het bieden, dus niet alleen de prijs. De aanbieder kan dus ook aangeven wat je voor zijn prijs allemaal krijgt (zaken als voorradigheid / levertermijn, garantietermijn, transport, installatie enz.).
Het daadwerkelijk kopen gaat buiten de website om. De consument plaatst een vraag, aanbieders reageren hierop via de site (de identiteit en contactgegevens van de consument zijn niet zichtbaar voor de aanbieders). Het beperkt zich puur tot het bemiddelen en het afspreken van een prijs (het staat de consument natuurlijk vrij om van het aanbod gebruik te maken of niet).
Hetgeen StevenK schetst zie ik als het grootste probleem. Door niet alleen te concurreren op prijs, maar bijvoorbeeld ook op service, maak je dit probleem iets kleiner. Een lokale winkelier kan mogelijk beter concurreren op service dan op prijs. Hoewel, het blijft lastig omdat partijen tegen elkaar worden uitgespeeld. Hoe zou je de site dan toch interessant kunnen houden voor de kleine winkelier indien hij continu moet opboksen tegen de "Mediamarkten"?
Bedankt voor jullie kritische vragen / opmerkingen, dat waardeer ik!