Ga naar inhoud

L-vdK

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Helder, dank voor de handige tips allemaal.
  2. Beste ondernemers, Ik ben met twee kompanen sinds het begin van dit jaar een product ontwerpbureau gestart. Inmiddels hebben we vijf klussen mogen doen voor twee verschillende bedrijven. Naast een goed 'product' willen we natuurlijk ook dat de klant tevreden is over onze service, maar hierin zijn we nog zoekende naar een goede balans. Nu onderhouden we het contact door af en toe contact te hebben met een update van het project. Ook vragen we regelmatig wat er beter kan en wat ze liever anders zien in de samenwerking en hierop passen we ons proces aan. Mijn vraag: Hoe onderhouden jullie het contact met de klant? En wat zouden jullie adviseren om nét dat stukje extra service te leveren? En wellicht ook niet onbelangrijk, wat zijn de absolute don'ts? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.