Streya NL Webcare

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Streya NL Webcare's trofeeën

  1. Hebben alle ondernemers op jullie websites ingestemd met een vermelding, zijn dat allemaal betaalde vermeldingen en zijn alle reviews door opdrachtgevers zelf geplaatst - dus niet overgeschreven van andere review-sites? Alle vermeldingen zijn betaalde vermeldingen. Tevens hebben de ondernemers hier uiteraard mee ingestemd. De recensies op ons platform worden uitsluitend door gebruikers geplaatst, niet door onszelf.
  2. Hebben alle ondernemers op jullie websites ingestemd met een vermelding, zijn dat allemaal betaalde vermeldingen en zijn alle reviews door opdrachtgevers zelf geplaatst - dus niet overgeschreven van andere review-sites? Na het censureren van de NAW gegevens zullen wij deze publiceren.
  3. Beste leden van Higherlevel, Naar aanleiding van alle commotie hier op Higherlevel willen wij graag ontkrachten misleidend te werk te gaan, en aangeven niemand te hebben opgelicht. Wij benaderen ondernemers op basis van offerte aanvragen op ons platform of voor de landelijke dekking, niets meer en niets minder. Het staat de ondernemer geheel vrij om niet met ons in zee te gaan en geen opdracht te geven tot plaatsing van zijn bedrijfspresentatie op ons platform. Na alle berichten gelezen te hebben lijkt het ook alsof er gedacht word dat wij spookfacturen versturen vanuit onszelf of het incassobureau. Dit is pertinent niet waar en dit willen wij dan ook graag rechtzetten. De DAS en Bos Incasso kijken inhoudelijk naar de overeenkomsten en neemt de opdracht uitsluitend aan als deze aan bepaalde voorwaarde voldoen. Omdat o.a. onze overeenkomsten rechtsgeldig gesloten worden voldoen deze mede aan de gestelde voorwaarden. De DAS en Bos Incasso hebben dan ook geen enkele rede om onze opdrachten te weigeren en doen alleen maar hun werk. Wij gaan uiteraard pas aan het werk voor de klant ná het verkrijgen van een opdracht door de klant. Zodra de opdracht verwerkt en uitgevoerd is krijgt de klant een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen, indien niet anders overeengekomen. Als de klant de vordering niet ineens kan voldoen staan wij altijd open voor een regeling. Indien de klant niet betaald binnen de betalingstermijn en niets van zich laat horen na het versturen van een herinnering en aanmaning, dan sturen wij de vordering door naar het incassobureau, zoals ieder ander bedrijf. Als bedrijf maken wij ook diverse kosten waaronder marketingkosten om ervoor te zorgen dat opdrachtgevers op de presentatie van één van onze klanten land. Hierdoor, maar niet uitsluitend, zijn wij genoodzaakt een onbetaalde vordering uit handen te geven. Waarom zijn klanten dan boos na het geven van een opdracht? Wij ontvangen alleen klachten als de klant de onrechtmatige recensies heeft gelezen hier op Higherlevel of op klacht.nl. Dit is zeer begrijpelijk aangezien de klant het idee krijgt opgelicht te zijn. Gelukkig zijn er ook klanten die na een uitgebreide uitleg de situatie snappen en alsnog klant blijven. Helaas zijn er ook veel klanten die niet willen betalen naar aanleiding van deze recensies. De klant denkt niet te hoeven betalen naar aanleiding van deze recensies omdat dat geroepen word. De klant denkt immers ook opgelicht te zijn en dat er daardoor geen rechtsgeldig contract bestaat. Hier beginnen de problemen. Vervolg is dat de vordering doorgestuurd moet worden naar het incassobureau. Dit brengt alleen maar extra kosten voor de klant mee waar ook wij als organisatie niet op zitten te wachten. De klant is al boos en word hierdoor alleen maar nog bozer. De klant plaats dan na het lezen van de klachten een nieuwe recensie dat Streya aan het oplichten is. Een kettingreactie dus! Wij hebben nu een aantal rechtszaken moeten aanspannen (Bijvoorbeeld Zaaknummer: 6265095, rolnummer: 17-6335, Uitspraak 30 november 2017) waarbij de klant niet wilde betalen. Wij zitten niet op juridische procedures te wachten maar zijn nu genoodzaakt dit wel te doen omdat wij geen andere keus hebben. De rechtszaken hebben wij uiteraard gewonnen omdat de overeenkomsten allemaal rechtsgeldig gesloten zijn en worden. Door de rechtszaak is de klant is nu daadwerkelijk gedupeerd. Als de klant de recensies immers niet gezien had, dan had de klant waarschijnlijk netjes op tijd betaald en niet op extra kosten gejaagd hoeven te worden. Waarom annuleren jullie dan de overeenkomst niet? Om de simpele reden dat er totaal geen aanleiding is om de overeenkomst te annuleren, zeker niet na het verstrijken van de bedenktijd. Wij zijn namelijk nog steeds net zo gemotiveerd als in het begin om onze klanten een goede service te bieden. Indien wij een annulering binnen krijgen binnen de bedenktijd dan zullen wij deze uiteraard direct in behandeling nemen en de overeenkomst annuleren. Let wel op dat wij uitsluitend annuleringen, welke aangetekend, per post verstuurd zijn in behandeling nemen. Per mail is het ook mogelijk maar door drukte kan het zijn dat uw annulering pas na het verstrijken van de bedenktijd inhoudelijk behandeld word met als gevold dat de annulering te laat binnen is. Aangetekend versturen is tevens het veiligste aangezien u dan ook bewijs heeft van annulering. Zo kunnen we misverstanden voorkomen. Hoe zit het dan met de annuleringskosten? Zoals de meeste bedrijven hanteren wij annuleringskosten indien een overeenkomst word geannuleerd. Deze kosten bedraagt € 35,- exclusief btw en zijn dan ook niet hoog. Dit komt omdat wij direct aan de slag gaan en ook kosten moeten maken. Gelukkig begrijpen de meeste klanten dat maar helaas zijn er genoeg klanten die dat niet begrijpen omdat zij, door de onrechtmatige recensies, het idee hebben gekregen dat wij daarop aansturen. Zij denken dat het een verdienmodel is maar dit willen wij direct hierbij ontkrachten. Indien u wilt annuleren naar aanleiding van één of meerdere onrechtmatige recensies, dan zijn wij bereid eventueel de kosten te crediteren. Wij verzoeken u dan een bericht te sturen met een link naar de recensie. Wij zullen de schade dan verhalen op de auteur(s). Wij behandelen elk geval afzonderlijk en doen op individuele basis een uitspraak hierin. Het mailadres is incasso [at] streya.nl Hoe nu verder? Natuurlijk hebben wij onze werkwijze ook aangepast. Wij zijn een start-up en maken ook fouten. Zo hebben wij de annuleringskosten al gereduceerd naar € 35,- en misschien zullen wij in de toekomst helemaal geen annuleringskosten meer in rekening brengen. Tevens zorgen wij direct voor een opdrachtbevestiging na het sluiten van een contract. De klant krijgt dan direct een e-mail en een sms om zo, binnen zijn bedenktijd, nog rustig de opdracht door te lezen. In de opdrachtbevestiging staan alle gegevens welke met elkaar zijn overeengekomen zoals de looptijd, product, kosten en een eventuele garantie. Ook merken wij dat andere bedrijven, met een zelfde soort dienstverlening, misbruik maken van de onrechtmatige recensies. Zo worden onze klanten opgebeld met een aanbieding en verwijzing naar de recensies in de hoop dat de klant annuleert en als dank de opdracht bij dat bedrijf plaatst. Tot slot willen wij meegeven gewoon door te blijven gaan met het verlenen van onze diensten aan ondernemend Nederland. Wij zijn dan ook ter goede trouw bezig en willen alleen het allerbeste voor onze klanten. Door de recensies word dat niet alleen voor ons moeilijker gemaakt, maar krijgen onze klanten het gevoel gedupeerd te zijn terwijl dit niet zo is. Tevens willen wij iedereen, die zich gedupeerd voelen, oproepen contact met ons op te nemen. Wij zullen dan bekijken wat er precies gebeurt is, waarom u zich eventueel gedupeerd voelt en hoe wij dat gezamenlijk het beste kunnen oplossen. U kunt hiervoor het zelfde mailadres gebruiken zoals hierboven gemeld. Ook willen wij nog aangeven dat het beter is om eerst juridisch advies in te winnen in het geval u weigert om te betalen naar aanleiding van bijvoorbeeld de negatieve recensies. Negatieve recensies mogen namelijk een betaling niet in de weg staan, en zeker niet indien er sprake is van een rechtsgeldig gesloten overeenkomst. Als uw juridisch adviseur constateert dat u niet betalingsplichtig bent dan pas kunt u dat ook aannemen. In alle andere gevallen neemt u een heel groot risico door niet te betalen en is de kans zeer groot dat de rechter in uw nadeel een vonnis zal uitspreken. Uiteraard kunt u ook gewoon met Streya bellen om de situatie te bespreken. Wij zullen u ten alle tijden netjes te woord staan en naar de situatie kijken. Hopelijk leest u dit bericht in een positieve manier. Samen met onze klanten houden wij ons platform interessant voor opdrachtgevers. De onrechtmatige berichten dupeert niet alleen onze organisatie maar ook alle aangesloten ondernemers die gewoon netjes hun verplichting zijn nagekomen en rendement willen halen uit hun bedrijfspresentatie. Wij willen onze focus uitsluitend houden op onze klanten en opdrachtgevers, en niet op het tegengaan onrechtmatige berichten. Hopende zo voldoende informatie verstrekt te hebben. Met vriendelijke groet, Streya.nl Dé offerte specialist! 085-0645555
  4. Geachte mevrouw Dolmans, Het bevreemd ons zeer dat u via dit platform klaagt terwijl wij allang met u tot een oplossing zijn gekomen. Dat u heeft geklaagd is uiteraard uw goed recht maar wij kunnen ons niet verenigen met het feit dat u lasterlijke uitspraken heeft gedaan over ons bedrijf en daarbij persoonsgegevens vrij heeft gegeven van medewerkers welke met goede intenties u gesproken hebben. U heeft uw klacht dan ook aangepast en wij hebben hierdoor besloten om de annuleringskosten te crediteren, en niet over te gaan tot aangifte i.v.m. inbreuk van de privacy van onze medewerkers en de lasterlijke uitspraken. Ik zie u hier helaas niets over schrijven op dit forum maar blijft stellig zoeken naar zogenaamde "lotgenoten", wat ons doet vermoeden dat u alleen als doel heeft om ons bedrijf in een kwaad daglicht te zetten. U impliceert dat er heel veel klanten contact met u opzoeken. Dit bevreemd ons ten zeerste omdat wij maar met een relatief kleine groep klanten te maken hebben die het niet eens zijn met de annuleringskosten of werkwijze. Wij verzoeken deze klanten om contact met ons op te nemen om naar een passende oplossing te zoeken aangezien u daarin totaal niets in kan betekenen. U neemt aan dat wij ter kwade trouw handelen maar dit is uitdrukkelijk niet zo en kunnen wij ook aantonen door middel van bijvoorbeeld offerteaanvragen welke wij binnen krijgen en doorsturen naar onze klanten. Alle gedane beweringen zijn louter gebaseerd op aannames. Omdat wij zien dat het versturen van annuleringskosten onze integriteit ter discussie stelt hebben wij ons annuleringsbeleid hierop aangepast. Wij hanteren uitsluitend nog in zeldzame gevallen annuleringskosten waarbij uitgesplitst word welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd. Omdat wij tijdens de bedenktijd weinig tot geen werkzaamheden meer verrichten is het annuleren nu in de meeste gevallen kosteloos. Ook hebben wij de annuleringskosten verlaagd naar €35,- exclusief BTW. Ook verzoeken wij iedereen om eventuele klachten naar ons toe te sturen per mail i.p.v dit direct openbaar te doen. Wij staan altijd open om naar een goede oplossing te zoeken maar dan moeten wij wel van het bestaan van de klacht afweten. Als de geboden oplossing niet bevalt kan er altijd nog een klacht geschreven worden. Let er wel op dat onze klanten, welke netjes hebben betaald hier ook last van kunnen ondervinden. U schaad niet alleen ons bedrijf, maar ook onze aangesloten klanten hierdoor. Wij zullen ook voorlopig niet meer inhoudelijk reageren op openbare klachten op website's en fora's en zullen gaan inventariseren waar het probleem precies ontstaat, voor zover dat nog niet duidelijk is, zodat wij hierin gepaste maatregelen kunnen nemen. Indien er nog klachten zijn dan vernemen wij dat graag per mail of brief om zodoende naar een gepaste oplossing te kunnen zoeken met klager. Als laatste willen wij aangeven dat wij een start-up zijn en ook fouten kunnen maken. Dit proberen wij altijd op de beste manier op te lossen om zodoende daarvan te leren. Wel zijn wij van mening dat een gesloten overeenkomst een gesloten overeenkomst is, en wij deze niet zullen ontbinden op basis van klachten van mensen die niet eens onze dienst hebben uitgeprobeerd, maar louter wensen te annuleren op basis van de onjuiste beweringen die u doet en heeft gedaan. Ervan uitgaande u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Streya NL Webcare
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.