Klam

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Voornaam
    Ken
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    WK Administratiekantoor

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Rotterdam

Klam's trofeeën

  1. 6 Maanden na het schrijven van een bezwaarbrief tegen de betaling van de factuur van mijndienstverlener.nl/Streya kreeg ik vandaag weer opnieuw een betaalherinnering van Streya. Ik dacht dat ze me de rust heeft gelaten en dat is niet zo. Ik moet binnen 5 werken de factuur betalen, anders zullen ze de vordering overdragen aan BOS Incassodiensten. Wie kan mij helpen? mvg, Ken Lam
  2. Ik ben een starter van een eenmanszaak vanaf 20 november. Op 21 november ben ik telefonisch benaderd door mijndienstverlener.nl(Streya) met bedrijfspresentatie en door de mooie woorden van de verkoper ben ik erin getrapt. Op 22 november ging ik googelen met ervaring met mijndienstverlener.nl en zag ik je bericht op higherlevel staan. Op 22 november ging ik gelijk de overeenkomst eerst per e-mail te annuleren en 2 dagen later nogmaals met een aangetekend brief. Tot mijn verbazing heeft zij de telefonische opname waarin ik afstand had gedaan van de bedenktijd terwijl het werkelijk niet zo was. Zij beweert dat ik de overeenkomst niet meer kan opzeggen en ik moet gewoon het bedrag van €465,85 gaan betalen. Nu bedreigt zij mij voor de verdere stap met de incassobureau. Ik zag vandaag op klacht.nl het zelfde verhaal over Streya. Iemand moet dit soort oplichtingspraktijk stoppen. Wat moet ik nu doen? Graag jullie advies! mvg, Ken Lam
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.