WijBoeken

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

WijBoeken's trofeeën

  1. Ik heb bericht gekregen dat ik contact moest opnemen met Eric van de klantenservice van Streya. Dus dit heb ik 2 januari gedaan. Helaas was Eric niet aanwezig, maar vrijdag zou hij er wel zijn. Ik heb dus vandaag 5 januari weer gebeld, maar helaas Eric was weer niet aanwezig, maar maandag zou hij er wel zijn. Vreemd toch? Ik heb ook de aangetekende brieven opgevolgd. De brief naar hun postadres is ontvangen op 22 december en er is getekend door H. Kops. De andere brief naar hun bezoekadres is niet aangekomen met de reden dat de geadresseerde niet beschikbaar is.
  2. Ik kan in de Voorwaarden die ik per email ontving hierover niets vinden, maar misschien kijk ik er overheen. ALGEMENE-VOORWAARDEN-MIJNDIENSTVERLENER-V2.1.pdf
  3. Ik ben 19 december benaderd door Streya / Mijndienstverlener.nl. Er is mij aan de telefoon een hoop, heel snel verteld, waardoor het allemaal heel positief lijkt. Ik heb de dame gesproken die mijn gegevens controleert. Ik heb niet de optie gehad of ik een bedenktijd wilde, terwijl er wel in de bevestiging staat dat er van is afgezien. Ik wil toch graag afzien van de deal omdat ik zie dat hun website niet goed werkt, dus of er klanten uit komen is nog maar de vraag. Op 20 december weer gesproken met Dave van Streya / Mijn Dienstverlener.nl. Hij geeft aan dat een bedenktijd hetzelfde is als het per direct beschikbaar zijn voor werkzaamheden. Dit klopt natuurlijk helemaal niet. Hij wilde me niet verder helpen met het afzien of ontbinden van het contract, omdat ik nou eenmaal al 'Ja' had gezegd. Hij was erg defensief tijdens het gesprek. Ik heb dit gesprek opgenomen mocht iemand het willen horen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.