Jump to content

HandigeRobbie

Junior
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • Gender
    Male
  • Country
    Nederland

Company info

  • Location
    Utrecht
  1. Nee, ik zie persoonlijk het nut niet in van Streya bellen gezien al het vorig contact met hen is als het praten tegen een muur. daarnaast is in het begin van het traject mij aangeraden door mensen van HL en de advocaat die mij heeft geholpen geen contact meer op te zoeken met streya.
  2. Na even de tijd te hebben genomen met het lezen van het forum is me duidelijk dat Streya volkomen hopeloos bezig is in het langdradige traject van alle getroffen ondernemers, en ook meerdere mensen een email en/of brief hebben ontvangen betreft voornemens tot cedering van jouw dossier. Ik heb 29 Januari deze email ontvangen waarbij ook een brief per post met dezelfde tekst. Ik heb hier uiteraard nog niks mee gedaan anders dan teruggekeerd naar Higherlevel. Het enige wat mij hierin nog niet geheel duidelijk is; wat is er momenteel gaande met deze cedering en wat moeten de mensen doen met deze email/post?
  3. Ik heb zojuist een nieuwe envelop geopend van streya na al heel lang niks meer gehoord te hebben. Nu willen ze alsnog geld zien. Ik heb de hoop nieuwe reacties nog niet grondig doorgelezen maar wat moet ik hier nu weer mee.
  4. Zoals velen ben ik ook op een soortgelijke manier in de overeemkomst getuimeld, dus in Streya termen heb ik wel een overeenkomst. maar zoals de mensen hier, probeer ik hier ook onderuit te komen. Wat ik mij overigens afvraag. Voor mensen die al wel betaald hadden, streya/MDV schijnt nooit hun dienst geleverd te hebben, kan dan het betaalde geld niet alsnog terug gevorderd worden?
  5. Zojuist heb ik een on-officiele herinnering gekregen via e-mail van MDV betreft mijn factuur. Wat is handig om hiermee te doen? Normaliter zou ik iets in de zin van "ik heb tot nog toe geen dienst van jullie mogen vernemen, dus ik betaal ook nergens voor" sturen, maar is dit handig? moet ik er uberhaupt op reageren? -Robbie
  6. Even een meer persoonlijke vraag wat mij niet geheel duidelijk is: Wanneer de tijd van het factuur is verstreken en MDV/Streya begint met herinneringen/dreigementen sturen, hoe kan ik hier het best op reageren? helemaal niet? iemand die mij hier een tip over kan geven?
  7. Erg benieuwd of iemand hier meer over weet. Of is dit ook weer bluf? Is het een idee de advocaten te koppelen en daarnaast de rechtzaak op te vragen bij de rechtbank? (schijnt gratis te zijn)
  8. - Zijn het bestaande dienstverleners of fake profielen? - Hoe lang bestaat dat profiel al en heeft de dienstverlener reeds aanvragen ontvangen? - Waarom heeft het merendeel zijn profiel niet geactiveerd? - Hoe wordt het tot stand komen van de overeenkomst met Streya ervaren? Het maakt nogal verschil of er incidentele klachten zijn of dat het probleem aantoonbaar structureel is. ;) Wel handig vragenlijstje om te stellen inderdaad.. ben ik zelf niet zo heel goed in dus ik ben blij met de hulp! Wat betreft fake of niet kan ik dit niet heel goed beoordelen, tenzij ik over hele grote dingen heen lees. hetgeen wat mij wel opvalt is tot nu toe in mijn rubriek wel nederlandse adressen. Ik zelf heb uit protest mijn profiel niet geactiveerd, is dit verstandig? En wanneer ik toekomstig contact heb met andere bedrijven zal ik hiernaar vragen. Daarom ben ik in mijn rubriek mensen gaan contacten, ik meen eerder gelezen hebben dat het gesuggereerd word om collegas en mensen in je vakgebied te contacten hierover.
  9. Kijk eens hier dan. ;) Opdrachtgevers kunnen dat ook niet vinden, vandaar dat je geen aanvragen krijgt. Die pagina had ik nog niet gevonden :P ik heb nu een 6tal mensen geprobeerd te bellen, en een aantal emails verstuurd. waarbij het bellen 1 iemand opnam, en ook die persoon heeft dezelfde ervaring met mijndienstverlener. Ik heb dit persoon doorverwezen naar HL met de vrije keus ernaar te kijken, de emails heb ik nog geen reactie op gekregen. We gaan het mee maken. -Robbie
  10. Jouw collega's zijn ingedeeld in de rubriek IT-diensten. ::) onder "mijn ICT" en "Mijn ICT-er" in een straal van 20KM niemand. ::)
  11. HL is een forum waar ondernemers hun ervaring delen, geen loket waar je klachten door anderen behandeld worden. Wat er gebeurt, is dus afhankelijk van de gedupeerden samen. Heeft al iemand wat collega's uit die gids gebeld? Uiteraard, mijn excuses, ik insinueerde ook niet echt dat dit een klachten loket is, maar een aantal mensen die al verder in het traject zitten waren al met een aantal stappen bezig dacht ik. dus vandaar mijn vraag. Ik zelf heb niemand gebeld, als ik kijk naar de website ben ik door het hele land de enige in mijn vakgebied. Maar geen aanvragen... wat vreemd. >;(
  12. Ik heb een aantal dagen geleden het eerste factuur ontvangen van mijndienstverlener, al niet te verassend niet volgens afspraak want het zou in twee termijnen voldaan moeten worden, maar mij wordt nu geacht het hele bedrag in een keer te betalen. Uiteraard ontvangen ze van mij helemaal niets, want ook tot noch toe geen offerte aanvragen ontvangen. Wat is ondertussen de status van het traject? Ik ben wel benieuwd met de stand van zaken. -Robbie
  13. Uiteraard. De verkoper laat liever geen sporen na. Die kan vanalles beweren en weet later van niks. Zo werkt dat. Uiteraard. Overigens heb ik vooralsnog niks mogen ontvangen qua offerte aanvragen, ik had een half jaar (6 maanden) waarbij op zn minst 18 aanvragen minimaal werden gegarandeerd. Dit zou uitkomen op 3 per maand. Het is misschien wat vroeg voor mij om te oordelen. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er voor de komende periode ook niks binnen komt via hen.
  14. Ik heb het aangeleverde gesprek nog niet beluisterd, maar waarschijnlijk is het pas bij de controlepersoon opgenomen.
  15. Helemaal goed, dan hebben we bij deze nog een geluidsopname erbij.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept