Ga naar inhoud

7619sublime

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Danku wel voor een belangrijke bijdragen. Ik ga de vestigingsmanager om vragen of zij het bij de andere dealers hebben nagevraagd voor het onderdeel. Ik ben al ruim twee kant en klare taxi aan het huren om de kosten nog te dekken zo ver mogelijk. Mijn dank is groot
  2. Hallo Hans, bedankt voor je antwoord, De Kia taxi valt nog onder garantie. Auto is nog maar 2 jaar oud en 115000 km stand. Onderhoudse beurten zijn netjes op tijd gedaan. Het zit zo dat ze niet zeggen "Wij kunnen hier niets mee!" maar meer van wij hebben het in backorder staan, en de onderdeel wordt niet geleverd. Dus we kunnen niks.. Dus ondernemers risico!! Is dat zo? of verbergen ze iets?
  3. Beste mede-ondernemers, Ik zit met een groot probleem en hoop dat jullie mij advies of ervaringen kunnen delen. Mijn taxi staat inmiddels al 7 weken bij de dealer vanwege een defect onderdeel, de zogenaamde drive gear. De dealer geeft aan dat dit onderdeel in backorder staat en maar niet geleverd wordt vanuit Korea of Duitsland. Ondertussen lopen de kosten voor mij als ondernemer alleen maar op, omdat mijn auto stil staat en ik geen inkomsten kan draaien. Ik heb gevraagd naar compensatie of een regeling voor de kosten, maar de dealer zegt dat zij daar niets aan kunnen doen. Volgens hen is dit “ondernemersrisico” en had ik mij hiervoor moeten verzekeren. Mijn vragen aan jullie: Herkennen jullie dit probleem (lange wachttijden op onderdelen)? Is dit inderdaad puur ondernemersrisico, of kan ik hier juridisch iets mee? Zijn er mogelijkheden om toch een compensatie te eisen of een tijdelijke oplossing te krijgen? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Alle tips en ervaringen zijn meer dan welkom, want ik voel mij nu behoorlijk machteloos. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groet, F. Asiloglu

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.