FD onderneming

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Land
    holland
  • Voornaam
    C
  • Achternaam
    B

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    noordwijk

FD onderneming's trofeeën

  1. Klopt. wij hebben nog wel meer interne info die abusievelijk is verstuurd. juridische intimidatie hebben wij nog niet gehad van hun. Zou ook wel dom zijn want zij hebben zelf de fout gemaakt + en wij hebben in de reviews alleen geciteerd. FD is een company die met Nanotechnologie telefoons water resistant maken.
  2. Er zijn genoeg ondernemers die opdracht hebben gegeven aan dit invorderingsbedrijf voor een vordering. wat die zijn opgeschoten???.... veel geld verloren door invorderingsbedrijf.nl zonder enig resultaat. en over dat verhaal van valse info neem ik niet eens serieus want ze moeten wat zeggen om nog wat klanten binnen te halen. wat een triest bedrijf zeg. ik raad iedereen aan om ook aangifte te doen bij de politie die slechte ervaringen heeft met dit bedrijf.
  3. Ga niet in zee met het “Invorderingsbedrijf” dit bedrijf heeft vestigingen in Den Haag en Amsterdam,Groningen en Rotterdam. Dit bedrijf is ook geen lid van de NVI (Nederlandse vereniging van Gecertificeerde Incasso-Ondernemingen) Als bedrijf hebben wij ze benaderd voor het innen van betalingen in Israël. Wij hebben aangegeven dat het 2 complexe zaken betrof maar volgens het invorderingsbedrijf was het geen enkel probleem en heeft hun juridische afdeling de opdracht goedgekeurd. Na betaling van € 600,00 gingen ze op 22 jan. aan de slag! Na een maand geprobeerd om contact op te nemen. Tot onze verbazing is er niets gedaan en kregen wij geen contact met degene die onze zaak in handen had genomen. Het gehele dossier hebben wij naar ze opgestuurd maar dat wordt schijnbaar niet gelezen. Gevolg; -Correspondentie in het Nederlands i.p.v. in het Engels -Verkeerde bedragen vermeld -Correspondentie verstuurd naar een verkeerd adres -Correspondentie verstuurd naar een verkeerd mailadres Verschillende keren de fouten aangegeven, maar de communicatie is moeilijk. Er worden ook geen conceptbrieven verstuurd ter controle en als je te veel gaat bellen moet je het uurtarief gaan betalen!. Wij hebben het vertrouwen op 1 maart na 27 dagen in ze opgezegd en verzocht vanwege de wanprestatie de € 600,00 te retourneren, dan maken ze de fout om hun interne communicatie naar ons op te sturen, daarin staat het volgende; -Afschrijven is zonde -Geen credit, zeker niet met iemand die hiermee zit te dreigen -We laten ons niet chanteren -het is nooit goed en alles moet gratis verholpen worden Dus mensen denk goed, trap niet in de mooie sales praatjes van ze. Je kunt nergens terecht met je klacht dus neem een bedrijf wat lid is van de NVI.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.